Tikslūs išankstinių užsakymų duomenys bus skelbiami liepos pradžioje, tačiau jau dabar aišku, kad Lietuvoje „Arteon“ pardavimų skaičius siekia apie 40, o visame Baltijos regione naujojo modelio automobilių užsakyta per 60.
„Volkswagen“ pardavimų vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius sakė, kad lietuviai itin laukė „premium“ segmento naujienos, nes nuo seno vertina šios markės automobilius. Anot jo, jau dabar užsakymų „Arteon“ skaičiai 50 procentų viršija planus.
Išankstiniuose užsakymuose vyrauja aukščiausios „Arteon“ komplektacijos versijos, kurių vairuotojai gali mėgautis galia – tai modeliai su 280 AG (TSI) ir 240 AG (TDI) varikliais. Trečdalį užsakymų sudaro visų varomųjų ratų versijos. 60 procentų užsakytų modelių yra benzininiai, 40 procentų – dyzeliniai.
Reaguodami į augantį klientų dėmesį, „Volkswagen“ salonai Lietuvoje jau pradėjo išankstines registracijas bandomiesiems važiavimams.
Charakteringa „Arteon“ modeliui parinkta ciberžolės geltona spalva atrodo naujai – prieš dvylika metų tokios spalvos techniškai buvo neįmanoma sukurti. Išskirtinę geltoną spalvą renkasi kas ketvirtas išankstinis pirkėjas Lietuvoje.