Viename iš kadrų naujasis elektromobilis įamžintas šalia Kalifornijoje esančios „Tesla“ gamyklos.
Iš pirmo žvilgsnio, automobilis nesiskiria nuo pirmosios jo versijos, pademonstruotos visuomenei prieš metus. Buvo spėjama, gal galbūt gamyklinė versija išriedės su kiek pakeista, labiau įprastos išvaizdos priekine dalimi, bet panašu, kad „Tesla" išdrįso pagaminti modelį be jokios užuominos į tradicines priekines groteles.
Tiesa, E.Muskas neparodė automobilio salono, nors čia laukta daugiausiai permainų. Priešserijinėje „Model 3“ tebuvo vienas ekranas automobilio viduryje.
„Model 3“ yra pirmasis mažesnes pajamas turintiems vartotojams skirtas kompanijos modelis. 30 laimingųjų prie vairo atsisės jau liepos 28 dieną, kai bus surengtas šio elektromobilio pristatymo vakarėlis.
Kompaktiškas keturių durų modelis vėliau bus pristatomas visiems užsakovams. Bazinės komplektacijos elektromobilio kaina prasideda nuo 35 tūkst. dolerių (31 tūkst. eurų), t. y. beveik dvigubai mažiau nei pigiausio „Model S“.
Kaip skelbia BBC, nuo gruodžio iki birželio mėnesio „Tesla“ akcijų vertė išaugo daugiau nei dvigubai.
Taip palankiai investuotojai įvertino E. Musko strategiją ribotų gamybos apimčių prabangių elektromobilių kompaniją paversti vienu iš masinės rinkos dalyvių.
Tiesa, pastaruoju metu progresyviausiu automobilių gamintoju vadinamos kompanijos tempai šiek tiek sulėtėjo.
„IHS Markit“ rinkos analizės duomenimis, didžiausioje „Tesla“ rinkoje – Kalifornijoje, elektromobilių pardavimai šių metų balandžio mėnesį lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu buvo 24 proc. mažesni.
Pats gamintojas šį rodiklį vadina „tikslingu informacijos atrinkimu“. „Tesla“ skelbia, kad pirmojoje 2017 metų pusėje viso pasaulio rinkoje buvo parduoti 47,100 jos gaminamų automobilių. Tai atitiko prognozuotą minimalų skaičių.