„Tapome pirmaisiais pasaulyje, pradėjusiais visiškai elektrinių sunkvežimių serijinę gamybą. Nuo šiol galėsime patenkinti augančią nulinės emisijos sunkvežimių paklausą didmiesčiuose.
Jau sulaukėme pirmųjų užsakymų iš Niujorko, kuriame rugpjūčio mėnesį pranešime apie pasaulinės gamybos pradžią“, – sakė „Mitsubishi Fuso“ prezidentas ir generalinis direktorius Marcas Llistosella.
Elektriniai „Fuso eCanter“ lengvieji sunkvežimiai – tai gamintojo atsakas norintiems nulinės emisijos ir triukšmo neskleidžiančių sunkvežimių darbui mieste.
Tai padės išspręsti didėjančio triukšmo ir augančios taršos problemas tankiai apgyvendintose teritorijose. Gamintojas skelbia, kad šie sunkvežimiai išsiskirs ne tik ekologija, bet ir ekonomiškumu.
Teigiama, kad „eCarter“ 10 tūkst. kilometrų eksploatacija kainuoja iki 1000 eurų pigiau nei analogiško dyzelinio sunkvežimio.
„eCanter“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 100 kilometrų ir priklausomai nuo kėbulo bei jo naudojimo vežti 2–3 tonas sveriantį krovinį. Sunkvežimis varomas šešiomis aukštos įtampos 420 vatų ir 13,8 kilovatvalandžių ličio jonų baterijomis.
Portugalijoje gaminami „Fuso eCanter“ sunkvežimiai bus siūlomi Europos ir Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoms. „eCanter“ skirtos baterijos gaminamos Vokietijoje, „Daimler“ dukterinėje įmonėje „Accumotive“.
„Fuso“ nuo 2006 metų kuria alternatyvas įprastiems sunkvežimiams – būtent tada pradėta „Canter Eco Hybrid“ gamyba. Antroji sunkvežimių karta gaminama nuo 2012 metų.
Pirmąjį elektrinio sunkvežimio prototipą „Fuso Canter E-Cell“ pristatė 2010 metais, o 2014 metais pradėta bandomojo modelio gamyba.
„eCanter“ pirmą kartą pristatytas 2016 metais Vokietijoje vykusioje tarptautinėje transporto priemonių parodoje IAA (Internationale Automobil-Ausstellung). „Fuso eCanter“ bandymai vyko 2014–2017 metais Vokietijoje ir Portugalijoje.