Naujasis „Porsche Cayenne“ – jau paruoštas. Kokie išbandymai teko visureigiui?

Paties populiariausio šiuolaikinio „Porsche“ modelio, „Cayenne“ visureigio, trečioji karta debiutuos dar šią vasarą – rugpjūčio 29 dieną.

Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Prieš debiutą rinkoje naujos kartos „Porsche Cayenne“ buvo bandomas ekstremaliomis sąlygomis. <br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2017-08-24 17:31

Iki lauktos valandos automobilis turėjo įveikti ilgą ir sudėtingą maršrutą pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Šie bandymai užtikrina, kad rinkai pristatomas visureigis atitinka „Porsche“ nustatytus kokybės reikalavimus.

Trečios kartos „Cayenne“ kūrimo darbai prasidėjo dar 2014 metais, kai inžinieriai suprojektavo pirmuosius naujojo modelio komponentus ir tęsėsi iki dabar.

Per visą testavimų laikotarpį bandomieji modeliai įveikė 4,4 milijono kilometrų – tai dešimt kelionių iš Žemės į Mėnulį.

Naujasis „Cayenne“ buvo bandomas visame pasaulyje. Dalis bekelės testų vyko „Porsche“ bandymų poligone Veisache.

Taip pat buvo atliekami ir kasdienio važiavimo bandymai tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tokių testų metu per kelis mėnesius vienas „Cayenne“ visureigis įveikdavo daugiau nei 240 tūkst. kilometrų.

Kadangi „Porsche“ yra sportinių automobiliu gamintojas, „Cayenne“ išimtys nedaromos ir jis taip pat turi būti greitas bei puikiai valdomas, todėl automobilis buvo mėginamas Hokenhaimo lenktynių trasoje ir Niurburgringe.

Taip pat Italijoje, Nardo trasoje, buvo atliekami didelio greičio bandymai.

Kadangi naujasis „Cayenne“ turi būti kaip galima universalesnis ir atsparesnis įvairiems aplinkos veiksniams, kaip, pavyzdžiui, karščiui, kuris gali siekti ir 50 laipsnių, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Dubajų.

Elektronika ir įvairūs davikliai turi būti atsparūs dulkėms, todėl JAV esantis Mirties slėnis buvo pasirinktas išmėginti būtent tai. 45 laipsnių šaltis, sniegas ir ledas taip pat negali būti kliūtis, todėl patikrinti atsparumą tokioms sąlygoms, buvo pasirinkta Aliaska.

Užterštas ir drėgnas oras, dažni sustojimai ir pajudėjimai iš vietos – Kinijos didmiesčių kasdienybė ir juose „Cayenne“ taip pat buvo mėginami. Be to, bandomieji modeliai buvo išsiųsti į Švediją ir Suomiją, Ispaniją, Pietų Afriką, Japoniją ir Naująją Zelandiją.

Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.