Originalus kūrinys: legendinį „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu

Klasikinių automobilių restauravimo padalinys „Jaguar Land Rover Classic“ naujam gyvenimui prikėlė legendinį rodsterį, pavadinę jį „Jaguar E-type Zero“. 

 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
 „Jaguar E-type“ pavertė elektromobiliu.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Sep 15, 2017, 2:09 PM, atnaujinta Sep 15, 2017, 2:13 PM

Inžinierių komanda išsaugojo etalonine laikomą „E-type“ išvaizdą, tačiau šis atvejis būtent toks, kai išvaizda yra apgaulinga – rodsteris varomas elektros jėgainės, turi LED žibintus ir daugelį kitų 21 amžiaus technologijų.  

„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. 

Tiesa, jis kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kilogramais mažiau ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sekundės.

„E-type Zero“ 220 kW galios elektrinė jėgainė buvo sukurta būtent šiam modeliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje. 

Šešių cilindrų variklis XK buvo pradėtas gaminti 1949-aisiais ir iki 1992 m. buvo montuojamas beveik visuose šio laikotarpio „Jaguar“ modeliuose, įskaitant „E-type“, XK120, Mk2 bei XJ6. Naujoji elektra varoma jėgainė galėtų būti montuojama bet kurioje iš šių transporto priemonių.

Unikalioje „E-type Zero“ elektrinėje jėgainėje naudojamos kai kurios technologijos bei komponentai, pasiskolinti iš I-PACE, „Jaguar Land Rover" pirmojo visiškai elektrinio automobilio. Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 kilometrų. 

Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika. Variklio energijos šaltinis - 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti namuose per 6-7 valandas  (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).

1961-ais metais išleistas „E-type“ nuolat buvo renkamas gražiausiu. Net Enzo Ferrari jį pavadino „gražiausiu kada nors pagamintu automobiliu“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.