„Volvo“ padalinys tapo nauju prekės ženklu – pristatė įspūdingą pirmąjį modelį

Pastaraisiais metais „Volvo“ nuosekliai dirbo siekdami iš naujo suformuoti savo, kaip prašmatnių ir technologiškai pažangių automobilių gamintojo, įvaizdį. Antradienį buvo dėtas dar vienas svarbus žingsnis – „Polestar“ padalinys tapo nauju prekės ženklu.

600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
600 AG hibridinę jėgainę turintis „Polestar 1“ modelis bus gaminamas ribota 500 automobilių serija.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (19)

Lrytas.lt

Oct 18, 2017, 1:07 PM, atnaujinta Oct 18, 2017, 1:20 PM

Šanchajuje oficialiai pristatytas pirmasis šios kompanijos modelis – „Polestar 1“, kurio gamyba prasidės 2019 metais. Skelbiama, kad bus išleista ribota 500 automobilių serija.

Artimiausiu metu gama prasiplės iki trijų modelių, taigi klientams bus iš ko rinktis.

Trijų variklių jėgainė

Didžiulis elegantiškas kupė atspindi naujos kartos sportiškų automobilių evoliucijos tendencijas. Jame sumontuota hibridinė jėgainė su benzininiu varikliu, o jos bendra galia siekia 600 AG.

„Polestar 1“ gale patalpinti du elektros motorai, kurie kartu išvysto 218 AG galią ir naudojant vien elektros energiją vienu įkrovimu leidžia įveikti 150 kilometrų atstumą. Dinamišką važiavimą užtikrinti padės priekyje esantis 2 litrų darbinio tūrio benzininis variklis.

Kupė taip pat aprūpintas nauja žinomos „Ohlins“ kompanijos parengta elektronikos valdoma pakaba, kurios nustatymus bus galima keisti priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir nuotaikos.

Inžinieriai naudojosi didžiųjų „Volvo“ modelių platforma, tačiau „Polestar“ atstovai tikina, kad naujasis automobilis su motininės kompanijos modeliais dalinasi tik 50 proc. detalių.

Vienas iš esminių skirtumų – kupė modelyje gausiai naudotos anglies pluošto kompozicinės medžiagos.

Gamins tik Kinijoje

Automobilis taip pat yra daugiau nei pusmetriu trumpesnis už S90 sedaną, todėl galinėse sėdynėse ir bagažinėje vietos ne per daugiausiai.

„Polestar 1“ kilmė lengviausiai atpažįstama žvelgiant į saloną. Išskyrus keletą originalių detalių, jis atrodo lyg būtų paimtas iš bet kurio naujos kartos „Volvo“ modelio. Į vidų bus galima atrakinant automobilį išmaniuoju telefonu.

„Volvo“ kartu su „Polestar“ priklauso kinų koncernui „Geely“, taigi nenuostabu, kad šis modelis bus surenkamas Čengdu gamykloje, Kinijoje.

2019 metais rinkoje turėtų pasirodyti antrasis „Polestar“ modelis ir tai jau bus elektromobilis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.