Šis modelis pretenduoja į „Lietuvos metų automobilio 2018" titulą.
Iš pradžių bus siūlomi benzininiai varikliai, kurių galios diapazonas sieks nuo 75 A iki 115 AG, o vėliau pasirodys ir „Polo“ su 1,6 litro TDI dyzeliniu agregatu.
Rinkoje debiutuos trijų įprastinių apdailos versijų „Polo“ modeliai: „Trendline“, „Comfortline“ ir „Highline“. Modelių spektrą vainikuos GTI modifikacija, kuri bus varomas 200 AG galios 2,0 litrų TSI variklio.
„Polo GTI“ pažymėtas sportiškiems „Volkswagen“ modeliams būdingomis detalėmis – akytomis grotelėmis, raudonomis dekoratyvinėmis juostomis, raudonais stabdžių kaladėlių laikikliais, dvigubu išmetamuoju vamzdžiu, priekiniais ir galiniais aptakais.
Viduje taip pat matomi saviti bruožai: sportinis vairas su dekoratyvini apsiuvimu kitokia pavarų perjungimo svirtis.
Visi modeliai turi „Start-stop“ sistemą ir regeneracinio stabdymo režimą. Kiekvienam varikliui galima pritaikyti DSG pavarų dėžę – mechaninės ir automatinės pavarų dėžės hibridą.
Prekybos pradžioje siūlomi varikliai, gamintojo teigimu, pasižymi mažiausiu savo klasėje gedimų skaičiumi ir geru kainos-kokybės santykiu. Iki metų pabaigos bus pristatyti dar penki siūlomų variklių modeliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai.
Komplektuojant unikalų „Polo“ galima pasirinkti anglies pluošto sėdynes, ryškias įvairių spalvų dekoratyvias detales, juodą stogą, sportiškus lengvo lydinio ratlankius bei daugelį kitų dizaino elementų.
Naujajame „Polo“ įdiegtos pagalbinės sistemos – dalis jų buvo adaptuotos iš „Golf“ ir „Passat“ modelių.
„Polo“ yra pirmasis „Volkswagen“ koncerno modelis, aprūpintas naujosios kartos aktyviu informaciniu ekranu. Jame taip pat įrengta naujos kartos informacijos ir pramogų sistema su stikliniu ekranu, kurio įstrižainė siekia nuo 6,5 iki 8,0 colių.