Rinkos specialistus nustebino tai, kad ji yra gerokai mažesnė, nei buvo prognozuojama.
Standartinis modelis su 300 mylių (500 kilometrų) veikimo nuotolį suteikiančia baterija kainuos 150 tūkst. dolerių (126 tūkst. eurų), o 500 mylių (800 kilometrų) viena įkrova nuvažiuosiantis vilkikas kainuos 180 tūkst. dolerių (152 tūkst. eurų).
Taip pat bus siūloma ir prašmatnesnė „Founder Series“ versija, kurios kaina sieks 200 tūkst. dolerių (168 tūkst. eurų).
Palyginimui, dauguma šiuolaikinių dyzelinu varomų vilkikų JAV rinkoje kainuoja maždaug 120 tūkst. dolerių (101 tūkst. eurų).
Elonui Muskui paskelbus, kad nuvažiuoti vieną kilometrą su naujuoju „Semi“ kainuos 1,26 dolerio (1,06 euro), dauguma specialistų manė, kad šį rodiklį nusvers nuvertėjimo nuostoliai.
Buvo skaičiuojama, kad bazinės įrangos lygio elektrinis vilkikas kainuos maždaug 250 tūkst. dolerių (210 tūkst. eurų).
Praėjusį ketvirtadienį Los Andžele vykusio pristatymo metu „Tesla“ nustebino visus neįtikėtinomis naujojo elektrinio vilkiko techninėmis specifikacijomis.
Gamintojas skelbė, kad oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,36. Tai yra unikalus pasiekimas bet kokios kategorijos sunkvežimiui.
Taip pat šiuo rodikliu vilkikas lenkia dalį modernių lengvųjų automobilių.