„Ford“ paruošė tikrą „kišeninę raketą“: „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų

Automobilių koncernas „Ford“ atskleidė daugiau detalių apie naują „karštojo“ hečbeko „Fiesta ST“ versiją. 

 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
 Naujoji „Fiesta ST“ turės net 200 AG ir lenktyninių technologijų.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

2018-03-20 14:01, atnaujinta 2018-03-20 14:08

Gamintojo teigimu, naujoje „Fiesta ST“ veiks greitojo starto funkcija „Launch Control“, o pakaba bus su patentuotomis unikalios formos spyruoklėmis, kurių konstrukcija leidžia išcentrines jėgas nukreipti optimaliu būdu, padedančiu greičiau ir tiksliau įveikti posūkius. 

„Naujoji „Fiesta ST“ savo segmente nustato naują pasitenkinimo vairavimu standartą. Kurdami „Fiesta ST“ pritaikėme „Ford RS“ bei „Ford GT“ patirtį. Tai – „karštas“ mažylis su didelėmis galimybėmis. 

Rėksmingas keturių cilindrų variklio garso takelis ras bendrą kalbą automobilių gerbėjų tarpe, nepriklausomai nuo jų gimtosios kalbos“, – sakė „Ford Performance“ padalinio Europoje direktorius Leo Roeksas.

Į naująja „Fiestą ST“ montuojamas 1,5 litro darbinio tūrio turbininis 200 AG ir 290 Nm „EcoBoost“ variklis su aukšto slėgio degalų įpurškimo technologija.

Nuo 0 iki 100 km/val. naujoji „Fiesta ST“ įsibėgės per 6,5 sekundės. Maksimalus trečiosios kartos „Ford Fiesta ST“ greitis sieks 232 km/val. 

Pirmą kartą „Fiesta ST“ automobilyje siūlomi vairavimo režimai pagal vairuotojo pageidavimą vienu mygtuko paspaudimu leis pasirinkti variklio, vairo ir stabilumo sistemos nustatymus, o variklio cilindrų išjungimo funkcija suteiks galimybę iki 11 proc. sumažinti degalų sąnaudas.

Trečiosios kartos „Fiesta ST“ bus pirmasis šios linijos automobilis su galimybe pasirinkti „Quaife LSD“ mechaninį riboto praslydimo diferencialą, padėsiantį optimizuoti priekinės ir galinės ašių sukibimą ir taip dar efektyviau įveikti staigius posūkius. 

Ši sistema paskirsto sukimo momentą taip, kad daugiau galios tenka didesnę apkrovą patiriančiam posūkio išorėje esančiam ratui ir mažina mažiau apkrauto rato prasisukimo galimybes.

Naujosios „Fiesta ST“ salone bus SYNC 3 sistema su „B&O Play“ garso aparatūra bei daugybe vairuotojo pagalbos sistemų, tarp kurių ir važiavimo juostos sekimo „Lane Keeping Aid“ bei kelio ženklų atpažinimo „Traffic Sign Recognition“ sistemos.

Pirkėjai galės rinktis tiek 3 durų, tiek 5 durų „Fiesta ST“ modelius su sportišku ST linijos  eksterjeru, standartiniais 17 colių ratlankiais arba pasirenkamais 18 colių ratlankiais. Bus siūlomas 8 spalvų eksterjero pasirinkimas, o viduje jau standartinėje komplektacijoje bus montuojamos sportinės „Recaro“ sėdynės.

Prekyba naująja „Ford Fiesta ST“ prasidės šį pavasarį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar jau aiškūs „Eurovizijos“ favoritai?