Varžytynės baigėsi: buvusio „Snoro“ vadovo Raimondo Baranausko „Ferrari“ pardavė pusvelčiui

Buvęs žlugusio banko „Snoras“ vadovas ir akcininkas Raimondas Baranauskas neteko dar vieno prabangos elemento – juodo sportinio kupė „Ferrari 612 Scaglietti F1“.

 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> V.Balkūno/BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> V.Balkūno/BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
 „Ferrari 612 Scaglietti F1“ parduotas gerokai pigiau, nei rinkos kaina.<br> BRC nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Mar 23, 2018, 11:17 AM, atnaujinta Mar 23, 2018, 3:51 PM

Sportinis automobilis parduotas varžytinėse. Tiesa, pusvelčiui – jo pradinė kaina, 63 tūkst. 434 eurų, pakilo nedaug. Aukciono nugalėtoju tapo pirkėjas, už „Ferrari“ pasiūlęs 66 tūkst. 200 eurų.

Tuo tarpu tokių naudotų automobilių kainos Vokietijoje prasideda nuo maždaug 100 tūkst. eurų ir gali kilti iki 150 tūkst. ar dar daugiau. Taigi pirkėjui pavyko kaip reikiant sutaupyti.

Išskirtinis automobilis

R.Baranausko 10 metų amžiaus „Ferrari 612 Scaglietti F1“ buvo idealios būklės ir nuvažiavęs tik 12 tūkst. km. 

Išskirtiniu valstybiniu numeriu su trimis septynetais pažymėtas „Ferrari 612 Scaglietti F1“ netgi turi galiojančią techninę apžiūrą, juo galima važinėti iki šių metų spalio 10 dienos. Tiesa, prieš tai teks apsidrausti.

Įspūdingas automobilis varomas 5,75 litro darbo tūrio V12 formos 540 AG varikliu. Jis gali pasiekti maksimalų 320 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sekundės. 

R.Baranausko automobilis turi automatinę pavarų dėžę ir yra pažymėtas specialiu ženklu, žyminčiu „Ferrari“ 60-ąjį jubiliejų. 

Parduodamas „Ferrari 612 Scaglietti F1“ buvo pirktas Vokietijoje, pačioje 2007-ųjų metų pabaigoje, kai ekonomikos pakilimas prieš krizę buvo pasiekęs aukščiausią viršūnę. 

Mėgo galingus modelius

Šis automobilis – vienas iš daugybės R.Baranausko turėtų galingų ir prabangių modelių. Ryškiausia „Snoro“ vadovų meilės automobiliams išraiška buvo tai, kad bankas buvo įsigijęs beveik trečdalį „Spyker Cars N.V.“ akcijų, kurias įsisiautėjus krizei pardavė. 

2013-aisiais per aukcioną buvo parduoti du bene prabangiausi „Snoro“ kolekcijos automobiliai. 2008 metais pagamintas „Spyker CB Laviolette“ su 406 AG, 4,2 litro varikliu buvo nupirktas brangiau. Jo pradinę kainą, 80 tūkst. eurų, pirkėjai kilstelėjo iki 88 tūkst. eurų. 

2009 metų „Spyker C8 Laviolette LM85“ su tokiu pat varikliu pirkėjas tik vieną kartą kėlė kainą. Už 75 tūkst. eurų siūlytos mašinos kaina pakilo tik iki 77 tūkst. eurų. 

Abu automobiliai naujiems šeimininkams perleisti beveik nauji – oranžinės ir pilkos spalvos riboto leidimo „Spyker C8 Laviolette LM85“ nuvažiavęs 440 km, o tamsiai mėlynas „Spyker CB Laviolette“ – tik 160 km. 

Ką tik išredėję iš gamyklos šie automobiliai kainavo gerokai brangiau. „CB Laviolette“ kaina prasidėjo nuo 240 tūkst. eurų, o „ C8 Laviolette LM85“ kainavo apie 193 tūkst. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: Nacionalinio stadiono statybos gali baigtis nė neprasidėjusios