„Audi“ pristatė geidžiamiausią visureigio „E-tron“ savybę, kuria pasinaudoti bus sunku

Gamybai parengtą „Audi e-tron“ pristatęs automobilių gamintojas „Audi“ tampa ir įkrovimo sistemų namuose bei kelyje pritaikytų sprendimų tiekėju, pranešė įmonė.

 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
 Naująjį „Audi e-tron“ galima įkrauti labai greitai, bet dauguma įkrovimo stotelių negali atiduoti tiek daug energijos.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 20, 2018, 6:00 PM, atnaujinta Apr 20, 2018, 6:02 PM

Gamybai parengtas „Audi e-tron“ modelis yra pirmasis rinkoje, kurį galima įkrauti iki 150 kW galia, tačiau praktiškai visos greitojo įkrovimo stotelės elektromobilius gali įkrauti maksimalia 50 kW galia.

Nuo šios galios priklauso, kaip greitai elektromobilis įkraunamas. Greitis taip pat priklauso ir nuo baterijos talpos, nes didesnę bateriją ilgiau trunka pripildyti.

Naujasis „Audi e-tron“ teoriškai gali būti įkraunamas vos per 30 minučių ir nuvažiuoti didesnį kaip 400 kilometrų atstumą (matuojant nauja WLPT metodika) arba daugiau nei 500 km. pagal NEDC sistemą. Todėl ir stotelių gamintojams teks pasitempti.

Pirmas toks

Berlyne esančioje „Siemens“ skirstomųjų įrenginių gamyklos aukštos įtampos bandymų skyriuje yra sumontuotas įspūdingo dydžio (42x32x45m) Faradėjaus narvas. Namo dydžio įtampos generatoriaus viduryje – „Audi e-tron“ prototipas. Gamybai parengtas „Audi e-tron“ prototipas yra pirmasis rinkoje elektromobilis, kurį galima įkrauti iki 150 kW siekiančia galia.

Aukštos įtampos įkrovimo stotelėse su Europos standarto jungtimis CCS (Combined Charging System), „Audi e-tron“ prototipas tolimai kelionei gali būti pasirengęs per mažiau kaip 30 minučių. 

Svarbiausias sistemos elementas yra sudėtinga ličio-jonų akumuliatorių šilumos valdymo sistema. Sumontuota automobilio dugne, ji talpina 95 kWh energiją.

Elektra varomą SUV galima įkrauti ne tik greituoju būdu naudojant nuolatinę srovę, bet ir įkrovimo vietose su kintamąja srove – standartinėje versijoje – iki 11 kW galia ir pasirinktinai – iki 22 kW galia. Visoje Europoje tokių įkrovimo stotelių yra daugiau nei 65 000.

Ateityje jų skaičius bus žymiai didesnis. Modelio debiuto metu „e-tron“ pirkėjams „Audi“ pristatys supaprastintą būdą, kuriuo iki 80 procentų šių įkrovimo vietų galima bus naudotis ypatingomis sąlygomis. 

Pradėti įkrovimą užteks vienos kortelės – pirkėjams reikės vieną kartą užsiregistruoti „myAudi“ svetainėje ir pasirašyti sutartį, po ko apmokestinimas bus vykdomas automatiškai. O 2019 m. debiutuosianti „Plug & Charge“ sistema dar labiau supaprastins įkrovimą ir nereikės net kortelės – prijungtas automobilis bus automatiškai atpažintas ir įkrautas.

Įranga namams

„Audi“ siūlo skirtingus įkrovimo metodus namuose. Standartinę mobilią įkrovimo įrangą bus galima naudoti dviem būdais: krauti iki 2,3 kW galia, kai ji pajungta prie 220 voltų elektros tinklo, ir iki 11 kW galia, kai pajungta prie trijų fazių 400 voltų tinklo. 

Su papildoma įkrovimo įranga ir, jei elektrinis SUV turės papildomą įkroviklį, įkrovimo galia gali būti padidinta dvigubai, iki 22 kW.

Įranga turi sumanaus įkrovimo galimybes. Pavyzdžiui, „Audi e-tron“ prototipas gali būti įkraunamas maksimalia namų elektros tinklo ir automobilio leidžiama galia, bet atsižvelgiant į kitų elektros įrenginių naudojimą – taip bus išvengta per didelės namų elektros sistemos apkrovos. 

Be to, galima nustatyti norimą įkrovimo laiką, pavyzdžiui, kada elektros energija yra pigiausia. O jei namuose yra sumontuoti saulės energijos elementai, elektromobilis pirmiausiai gali būti įkraunamas naudojant šios sistemos energiją, o įkrovimo sistema atsižvelgia net į orų prognozes. 

„myAudi“ programa galima planuoti, valdyti ir stebėti įkrovimą bei išankstinius elektrinio SUV salono šildymo ir salono nustatymus. Galima įvesti išvažiavimo laiką ir pageidaujamu metu „Audi e-tron“ bus įkrautas su pašildytu arba atvėsintu salonu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.