Naujasis „Porsche Cayenne“ stoja į elektromobilių gretas

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą. Naujasis „Cayenne E-Hybrid“ visureigis turi „plug-in“ technologiją ir gali būti įkraunamas iš tinklo.

 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
 „Cayenne E-Hybrid“.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

May 2, 2018, 12:59 PM, atnaujinta May 2, 2018, 1:07 PM

Vien elektra galingas visureigis gali nuvažiuoti 44 km, taigi nedaug važinėjantys vairuotojai galės naudoti jį kaip elektromobilį, o pagal naująją valstybinių numerių išdavimo tvarką toks „Cayenne“ galės būti papuoštas elektromobiliams skirtais numeriais.

Trijų litrų darbinio tūrio V6 variklis (250 kW/340 AG) visureigyje sujungtas su elektriniu (100 kW/136 AG), o bendra sistemos galia – 340 kW (462 AG). Didžiausias sukimo momentas – net 700 Nm ir dėl išskirtinių technologijų jis pasiekiamas prie labai žemų variklio apsisukimų.

Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. 

Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

Daug galios

„Cayenne E-Hybrid“ hibridinės sistemos gali – 462 AG ir 700 Nm. Tokie duomenys leidžia dideliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti didžiausią 253 km/val. greitį. 

Vien elektra jis gali nuvažiuoti 44 km ir įsibėgėti iki 135 km/val. 

Testuojant pagal NEDC metodiką, vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, siekia 3,2–3,4 l/100 km. Naudojant tik elektrinį variklį, sąnaudos yra 20,6–20,9 kWh/100 km.

„918 Spyder“ technologija

Naujas dalykas šiame visureigyje – iš greičiausio „Porsche“ serijinės gamybos automobilio, sportinio „918 Spyder“ perimta galios perdavimo sistema. 

Elektrinis variklis čia naudojamas ne tik ekonomiškumui, bet ir kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Tai reiškia, kad didžiausias „Cayenne E-Hybrid“ sukimo momentas visada pasiekiamas vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir važiuojant bet kokiu greičiu.

„Sport“ ir „Sport Plus“ režimuose praktiškai visa baterijos energija gali būti panaudota kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Kituose režimuose elektrinė pavara naudojama siekiant didžiausio važiavimo efektyvumo.

„Porsche“ visiškai perdarė „Cayenne“ hibridinės pavaros sistemą. Naujajame modelyje skiriamoji sankaba yra valdoma elektromechaniniu būdu, o tai, gamintojo teigimu, užtikrina maksimaliai greitą reakciją įjungiant benzininį ar elektrinį variklį. 

Naujoji aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ transmisija yra sukurta specialiai „Cayenne“ automobilių gamai.

Talpesnė baterija

Viena didžiausių naujovių naujame „Cayenne E-Hybrid“ – padidėjusi baterijos talpa. Ji išaugo nuo 10,8 iki 14,1 kWh ir būtent tai leidžia nuvažiuoti viena įkrova 44 km. Ji įmontuota automobilio galinėje dalyje ir neturi įtakos antroje sėdynių eilėje sėdinčių žmonių erdvei.

Skysčiu aušinama baterija gali būti įkrauta per 7,8 val. iš buitinio elektros lizdo (230 V). Vidutinio galingumo įkrovimo stotelėje baterija visiškai užpildyta būtų per 2,3 val. Greitojo įkrovimo galimybės „Cayenne“ neturi.

Krovimo procesą galima valdyti išmaniajam telefonui skirta „Porsche Connect“ programėle, ją galima naudoti ir nuotoliniu būdu norint atvėsinti ar pašildyti automobilio saloną. Navigacijos maršruto sudėliojimas pagal įkrovimo stoteles – dar viena patogi programėlės funkcija.

Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės R. Klimavičiūtės, naująjį „Cayenne E-Hybrid“ jau galima užsisakyti Lietuvoje. Automobilio kaina prasideda nuo 91 113 Eur su PVM. Pirmieji hibridiniai „Cayenne“ į Lietuvą atvyks šių metų liepą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.