Kinijoje elektra varomų transporto priemonių pardavimai taip pat išaugo maždaug 50 proc., tačiau jų rinkos dalis vis dar išlieka maža - ties 2,21 proc. Dvigubai išaugusius elektra varomų automobilių rinkos poreikius šioje šalyje, be abejonės, lėmė jos vyriausybės pastangos pažaboti aplinkai žalingą taršą.
Norvegijoje elektriniai automobiliai sudaro akivaizdžiai didžiausią pasaulyje rinkos dalį, tačiau ji tesiekia 6,4 proc., rodo IEA duomenys.
Vis dėlto Paryžiuje įsikūrusi agentūra optimistiškai vertina sektoriaus perspektyvas. Jeigu pareigūnai laikysis savo dabartinių įsipareigojimų aplinkai, „elektra varomų lengvųjų automobilių skaičius keliuose iki 2030 metų gali pasiekti 125 mln.“, teigia IEA, pridurdama, kad „jeigu politiniai siekiai bus dar aukštesni, tokių automobilių skaičius iki 2030 m. gali pašokti iki 220 mln.“.
Tačiau EIA pabrėžė, kad norint, jog ateities automobiliai aplenktų savo konkurentus - benzinu ar dyzelinu varomus automobilius, vyriausybės turėtų „imtis vadovaujančio vaidmens“.
Prancūzija, turinti antrą didžiausią automobilių pramonę po Vokietijos, pernai paskelbė planus iki 2040 m. uždrausti benzinu ir dyzelinu varomų transporto priemonių gamybą.