4,2 kilometro ilgio legendinė Estorilio trasa išsiskiria dviem staigiais posūkiais, sudėtingais vingiais ir itin ilga pagrindine tiesiąja.
Greičio diapazonas joje – itin platus, todėl automobilis turi būti universalus – greitai įsibėgėti ir būti puikiai valdomas.
„Civic Type R“ sumontuotas 320 AG galios variklis, sportiška pakaba ir vairo valdymo sistemos šiai trasai puikiai tiko. Tai patvirtino T. Monteiro pasiektas rekordas priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje.
Estorilio trasoje užfiksuotas naujas geriausias laiko rezultatas yra ketvirtasis 2018 metais „Honda“ pasiektas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų automobilių.
Geriausius rato apvažiavimo rezultatus „Civic Type R“ pademonstravo ir Silverstono, „Spa-Francorchamps“ bei „Magny Cours“ trasose.
„Honda“ pagerino rezultatus kiekvienoje iš šių trasų.
Naujasis „Honda Type R“ pakartojo pirmtako pasiekimus: 2016 metais ankstesnės kartos modelis Estorilio, Hungaroringo, Silverstono ir „Spa-Francorchamps“ trasose pasiekė geriausius rato apvažiavimo rezultatus tarp priekiniais ratais varomų automobilių.
Iššūkių serija prasidėjo nuo to, kad „Civic Type R“ pasiekė rekordą Niurburgringe.
Sportiškasis hečbekas buvo greičiausiais tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2017 metų balandžio mėnesį vieną ratą įveikė per 7 min. ir 43,8 sek.