Paryžiaus automobilių paroda sulaukė smūgio: nebus daugybės markių

Kaip skelbia europe.autonews.com, šiemet Paryžiuje vyksiančioje automobilių parodoje nedalyvaus ir „Opel“. Vokiečiai prisijungė prie gausybės kitų gamintojų, kurie šių metų parodą taip pat ignoruos.

Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>I.Staškutės nuotr.
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>I.Staškutės nuotr.
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>Gamintojo nuotr.
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>Gamintojo nuotr.
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>M.Grinius
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>M.Grinius
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>Gamintojo nuotr.
Paryžiaus automobilių parodoje nedalyvauti nusprendė daugybė gamintojų. <br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Sep 6, 2018, 1:54 PM, atnaujinta Sep 6, 2018, 2:03 PM

„Opel“ sprendimas reiškia, kad gamintojas praleis abi didžiausias automobilių parodas Europoje. Vokiečiai nedalyvavo Ženevos parodoje, jų produkcijos neišvys ir Paryžiaus parodos lankytojai.

Paryžiuje lankytojai neišvys ir „Volkswagen“ markės, „Ford“, „Nissan“, „Mazda“, „Mitsubishi“ ir „Volvo“ stendų. Taip pat parodoje nepasirodys ir „Fiat-Chrysler“ koncernui priklausantys prekės ženklai JEEP ir „Fiat“, nors visi jie dalyvavo Ženevos automobilių parodoje.

Nebus ir kai kurių prabangius bei sportinius automobilius gaminančių gamintojų. Pavyzdžiui, parodos lankytojai neturės galimybės pamatyti „Bentley“, „Rolls-Royce“, „Aston Martin“ bei „McLaren“ automobilių. 

Gamintojai įvardija skirtingas priežastis, kodėl riboja savo galimybes dalyvauti automobilių parodose. Pavyzdžiui, „Opel“ tokį savo sprendimą argumentuoja tuo, kad daugiau dėmesio nori sutelkti ir renginius, kuriuos organizuoja pats gamintojas.

Panašiai kalba ir kitų gamintojų atsvotai, kurie teigia, kad tokiose masinėse parodose jie gali netekti dalies dėmesio dėl to, kad tiesiog nepaklius į lankytojų akiratį, todėl naudingiau rengti individualius renginius, kuriuose visas dėmesys sutelkiamas tik į vieno gamintojo produkciją.

Tačiau neoficialiai didžiausia priežastimi įvardijama didžiulė dalyvavimo parodoje kaina, įskaitant stendo įrengimą, automobilių gabenimą ir kaštus darbuotojams.

Dideli kaštai, kuriuos reikia skirti norint pasiruošti parodai, taip pat neskatina demonstruoti savo produkcijos. Juo labiau, kad nemažai dėmesio galima susilaukti kituose renginiuose, pavyzdžiui, „Goodwood“ greičio festivalyje arba interaktyvioje CES inovacijų parodoje Las Vegase.

Taip pat kai kurie mažesni automobilių gamintojai teigia, kad nesulaukia pakankamai dėmesio tose parodose, kurios vyksta didžiųjų gamintojų namuose. Pavyzdžiui, Prancūzijos automobilių gamintojai „Renault“ ir „PAS Peugeot-Citroen“ čia sulaukia daugiausiai dėmesio, kitus nustumdami į antrą planą. 

Norintys apsilankyti tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje, tą padaryti galės spalio 4–14 dienomis. Žurnalistams parodos durys bus atvertos spalio 2–3 dienomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.