„Harley-Davidson“ pristatė pirmąjį savo elektrinį motociklą

Antradienį, lapkričio 6 dieną „Harley-Davidson“ atstovai Europoje pristatė savo pirmąjį elektrinį motociklą „LiveWire“. Milane vykstančios motociklų parodos EICMA metu kompanijos produktų planavimo viceprezidentas Marcas McAllisteris atskleidė ilgai laukto motociklo bendrąją charakteristiką.

 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
 „Harley-Davidson“ kol kas neatskleidė „LiveWire“ dinaminės charakteristikos, tačiau pabrėžė, kad maksimalus sukimo momentas bus gaunamas vos pasukus akceleratorių.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

Nov 8, 2018, 10:58 AM

Skleis stiprėjantį garsą

„LiveWire“ varomas elektriniu varikliu su nuolatiniu magnetu, kuris gamintojo teigimu, vos pasukus akceleratorių sukuria maksimalų sukimo momentą. 

„Harley-Davidson“ skelbia, kad motociklas gerai valdomas įvairiais greičiais ir lengvai kontroliuojamas sustojus. „LiveWire“ taip pat skleis garsą, kuris stiprės motociklui greitėjant.

Variklis yra viena iš aliuminio rėmo sudėtinių dalių, todėl, anot gamintojo, „LiveWire“ konstrukcija yra itin tvirta. 

Motocikle įrengta reguliuojama „Showa“ pakaba. 

„LiveWire“ priekyje sumontuoti „Brembo Monoblock“ stabdžiai su dvigubais 300 milimetrų skersmens diskais. 

Saugumą turėtų užtikrinti stabdžių praslydimo sistema (ABS) ir sukibimo kontrolė (TCS). 

Priekyje sumontuota 120, o gale – 180 milimetrų pločio gale ir 120 milimetrų priekyje padangos. 

Taip pat bus galimybė vieną iš septynių važiavimo režimų: keturis sukūrė gamintojas, o tris galima pritaikyti pagal savo poreikius.

Įkraunamas – kaip elektromobilis

Svarbiausia informacija bus pateikiama spalvotame lietimui jautriame ekrane.  Bus galima valdyti „Bluetooth“, navigacijos, muzikos ir kitus nustatymus Pagrindinę „LiveWire“ ličio jonų bateriją saugo lieto aliuminio dėžė. 

Motocikle taip pat yra mažesnis 12 voltų akumuliatorius, kuris tiekia energiją šviesoms, signalui, ekranui ir kitoms funkcijoms. 

Įkrauti motociklą galima pirmojo lygio krovikliu iš namų elektros lizdo. 

Jame taip pat veikia antrojo ir trečiojo lygio greito krovimo sistemos su SAE J1772 jungtimi JAV rinkai arba tarptautinei rinkai skirta CCS2 – IEC jungtimi. 

Skelbiama, kad „Harley-Davidson“ atstovybės prekiaujančios „LiveWire“ motociklais turės viešą įkrovimo stotelę.

Gamintojas kol kas neatskleidžia dinaminių charakteristikų.

Naujasis „LiveWire“ prekyboje pasirodys kitais metais, o daugiau informacijos ir išankstinio užsakymo tvarka bus pristatyta 2019 metų sausį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.