Mašiną sukonstravo Sankt Peterburge įsikūrusios kompanijos „Yamalspetsmash“ inžinieriai.
Didžiulis visureigis vairuojamas ne pasukant priekinius ratus, o hidraulinei įrangai viena kitos atžvilgiu pakreipiant priekinę ir galinę rėmo dalis.
Skelbiama, kad daugumą sunkvežimiui skirtų mazgų suprojektavo patys rusų inžinieriai. Visgi šalyje neatsirado kompanijų, kurios galėtų pagaminti automatinę pavarų dėžę arba priekinį ir galinį tiltus.
Pastarųjų perdavimo skaičius tiesiog neįtikėtinas – 22,9.
Minėtus mazgus „Yamal“ sunkvežimiui pagamino neįvardinta Kinijos įmonė.
Tai jau šeštas šios rusų kompanijos pagamintas sunkusis visureigis. Po renginio jis buvo išsiųstas Petropavlovske-Kamčiatskyje dirbantiems užsakovams.
Bazinės komplektacijos tokio itin sudėtingai bekelei skirto sunkiasvorio kaina siekia 11 mln. rublių (144 tūkst. eurų).