„Porsche 911 GT2 RS MR“ tapo greičiausiu legendiniame Niurburgringe

Sudėtingiausioje pasaulio lenktynių trasoje „Porsche“ pasiekė dar vieną rekordą. Sportinis 911 GT2 RS MR modelis 20,6 kilometro ilgio Niurburgringo ratą įveikė per 6 min. 40,3 sek. – greičiau nei bet kuris kitas važiavimui gatvėje pritaikytas automobilis.

 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Porsche“ ir „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo „Porsche 911 GT2 RS “ pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 22, 2018, 10:25 AM, atnaujinta Nov 22, 2018, 1:59 PM

Tiesa, jis nėra serijinis modelis, todėl tarp serijinių gatvėje važiuoti galinčių modelių greičiausiu išliko „Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ“ (6 min. 44.97 sek.).

Svarbios ir oro sąlygos

Porsche 911 GT2 RS MR“ yra gatvei skirtas automobilis, turintis žibintus, posūkių signalus, bazinę komforto įrangą ir kitus kasdieniniam automobiliui būtinus atributus, tačiau daugelį jo nustatymų galima pritaikyti greičiui lenktynių trasose. 

„Porsche“ bei „Manthley-Racing“ inžinieriai pakoregavo automobilio pakabos, pavarų dėžės bei variklio nustatymus specialiai Niurburgringo trasai, o prie vairo sėdęs patyręs ilgų distancijų lenktynių profesionalas Larsas Kernas užfiksavo naują automobilių pasaulio istorijos puslapį verčiantį rezultatą.

„Porsche“ bandytojas Niurburgringe pagerino ir savo paties rekordą – 2017-ųjų rugsėjį su serijinės gamybos nemodifikuotu 911 GT2 RS jis jau buvo užfiksavęs patį geriausią rezultatą tarp važiavimui gatvėje subalansuotų automobilių.

Vėlyvas ruduo nėra pats geriausias metas rekordams, tad „Porsche“ specialistai visą dieną stebėjo oro sąlygas ir svarstė, ar važiuoti apskritai yra saugu. Rekordo pasiekti nebūtų įmanoma jeigu trasoje lynotų ar asfaltas būtų vos drėgnas.

„Važiavimas buvo puikus. Automobilis yra puikiai subalansuotas, „Manthley-Racing“ patobulinimai puikiai juntami.

Nereikėjo pernelyg rizikuoti norint būti greitu, o ir turėjau tik vieną bandymą, nes darėsi tamsu. Tačiau mums pavyko“, – po bandymo teigė L. Kernas, „Nurburgring Nordschleife“ trasoje kiekvienais metais lenktynių bei testų metu įveikiantis šimtus ratų.

Greičiausias visų laikų versija

Galingiausias ir greičiausias „Porsche 911“ visam pasauliui buvo pristatytas Gudvudo festivalyje 2017-ųjų birželį. 

Jame sumontuotas 3,8 litro darbinio tūrio variklis su dviem turbokompresoriais pasiekia 700 AG galią ir 750 Nm sukimo momentą. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos – 11,8 l/100 km, o CO2 emisija – 269 g/km.

Dvivietis sportinis automobilis sveria 1 470 kilogramų ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sek., o 200 km/val. pasiekia per 8,3 sek. 

Po 22,1 sek. spidometro rodyklė kerta 300 km/val. ribą, o didžiausias galiniais ratais varomo modelio greitis – 340 km/val.

911 GT2 RS modelio išorės matmenys minimaliai skiriasi nuo 911 – jo kėbulo ilgis yra 4 549, o aukštis – 1 297 milimetrai. 

Automobilio stogas, sparnai, variklio gaubtas ir daug kitų detalių pagamintos iš itin lengvų bei tvirtų medžiagų kaip anglies pluoštas, magnis arba poliuretanas. 

911 GT2 RS šoniniai ir galinis langas pagaminti iš polikarbonato, o išmetimo sistema – titaninė. Dėl šių savybių automobilyje pavyko pasiekti solidų galios ir svorio santykį – 2,1 kg/AG.

„Manthley-Racing“ yra įkurta Niurburgringe, kontrolinį jos akcijų paketą turi „Porsche“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.