Tačiau svarbiausias pokytis – naujasis „Outlander“ nebebus siūlomas nei su turbodyzeliniu 2,2 litro darbinio tūrio DI-D, nei su jokiu kitu dyzeliniu varikliu.
Gamintojas skelbia, kad priekinė dalis įgavo griežtesnių bruožų su naujai koncepcijai būdingu „X“ formos chromuotas apvadu.
Atnaujintas modelis taip pat gaus naujus ratlankius, priekinius žibintus ir geresnę apsaugą suteikiantį galinį bamperį.
„Outlander“ bus siūlomas tik su benzinu varomu 2 litrų darbinio tūrio, 150 AG, 4 cilindrų varikliu.
Išliks ir vienas populiariausių pasaulyje įkraunamų hibridų – PHEV, kurio jėgainę sudaro tas pats 2 litrų darbinio tūrio benzininis motoras ir du elektros varikliai.
Žadama, kad abiem atvejais automobilis veiks tyliau – inžinieriai patobulino išmetimo sistemą ir sumažino variklio darbo triukšmo lygį.
„Mitsubishi“ inžinieriai nekeitė važiuoklės, tačiau gamintojas tvirtina, kad dėl tvirtesnio kėbulo bei patobulintų priekinių ir galinių amortizatorių valdymas tapo tikslesnis.
Modifikacijose su 18 colių ratlankiais bus montuojami patobulinti stabdžiai.
„Outlander“ keleivių saugumu rūpinsis pasyviojo saugumo sistemos: kelio juostos stebėjimo ir perspėjimo sistema (LDW), adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC), susidūrimų prevencijos sistema (FCM).
„Inchcape Motors“ salonuose ką tik pasirodžiusio naujojo „Outlander“ kaina – nuo 24990 eurų.