Pernai šalyje buvo pirmą kartą užregistruota kiek daugiau nei 2,173 mln. naujų privačių automobilių.
Bendri Prancūzijos PSA ir „Renault“ pardavimai, palyginti su 2017 metais, šoktelėjo 8,32 proc., o bendri užsienio gamintojų pardavimai smuko 3,44 procento.
Vien „Renault“ pardavimai paūgėjo 2,48 proc., o bendrovės pigių automobilių padalinio „Dacia“ pardavimai pašoko 19 procento. Taip įvyko dėl to, kad šįmet buvo pristatytas naujos kartos visureigis „Dacia Duster“.
PSA pardavimai per metus padidėjo 13,36 proc. ir didžiąją dalį šio prieaugio lėmė „Opel“ perėmimas iš Jungtinių Valstijų milžinės „General Motors“.
„Toyota“ pardavimai išaugo 9,93 proc., „Fiat-Chrysler“ – 12,67 proc., o „Hyundai“ – 16,54 procento.
Tačiau Vokietijos „Volkswagen“ ir BMW pardavimai smuko atitinkamai 1,1 ir 3,21 procento.
CCFA skaičiavimais, dyzeliniai automobiliai pernai sudarė mažiau nei 40 proc. visų pirmą kartą užregistruotų naujų automobilių, nors metais anksčiau jų dalis siekė net 47,3 procento.
2012 metais, kai dyzelinių automobilių pardavimai Prancūzijoje buvo pasiekę aukščiausią lygį, dyzelinį variklį turėjo beveik 75 proc. parduotų naujų automobilių. Taigi, dabar jų paklausa sumažėjusi praktiškai per pusę, o prancūzai turi gausybę maždaug 5-7 metų amžiaus dyzelių, kurių kainos gerokai sumažėjusios.
Pasak asociacijos, dyzelinių automobilių paklausa sumažėjo dėl kylančių degalų kainų ir būsimų dyzelinių automobilių eismo apribojimų didmiesčiuose.
Elektrinių ir hibridinių automobilių pardavimai pernai padidėjo tik 6 proc., o rinkoje ir toliau pirmavo benzininiai automobiliai.