„Tesla Model 3“ pirkėjas atskleidė elektromobilio trūkumus – nufilmuoti vaizdai šokiruoja

„Tesla Model 3“ nėra pigus automobilis. Kukliausios šios mašinos versijos dar nėra gaminamos, tačiau vidutinės komplektacijos modelis kainuoja apie 40 tūkstančių eurų. 

„Tesla Model 3“ konkuruoja su prabangiais automobiliais, tačiau surinkimo kokybė palieka abejonių. <br> Gamintojo nuotr.
„Tesla Model 3“ konkuruoja su prabangiais automobiliais, tačiau surinkimo kokybė palieka abejonių. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 5, 2019, 6:04 PM

Tai leidžia šiam elektromobiliui varžytis su prabangiais automobiliais, tačiau vienas vaizdo įrašas atskleidė daugeybę surinkimo defektų.

Pradžia klostėsi sunkiai

„Model 3“ istorija yra tarsi linksmieji kalneliai. Vos pristatytas automobilis sulaukė milžiniško populiarumo. Žmonės stojo į eiles, kad galėtų jį įsigyti, o žurnalistai jį lygino su „Ford Model T“.

„Model 3“ turėjo tapti pirmuoju elektromobiliu, kuris kaip lygus su lygiais konkuruos su vidaus degimo varikliais varomais automobiliais. 

Tačiau tuomet sekė nesklandumai, kurie lėmė nepasiektas gamybos apimtis, išaugusią kainą ir pirkėjų nepasitenkinimą. O būti nepatenkintu tikrai yra dėl ko.

Maždaug 40 tūkstančių eurų kainuojantis „Tesla Model 3“ kaina konkuruoja su gerai sukomplektuotu „Audi A4“ ar kuklesniu A6. 

Priklausomai nuo komplektacijos, šie automobiliai gali kainuoti labai panašiai. 

Tokių trūkumų nepraleistų

Jei  pristatyta „Audi“ būtų subraižyta iki metalo, tarpai tarp skirtingų kėbulo elementų būtų labai nelygūs, o stoglangis būtų akivaizdžiai kreivas, klientas tokio automobilio atsisakytų.

Tokios būklės „Tesla Model 3“ gavo „Engineering Explained“ kanalo kūrėjas Jasonas Fenske'as. 

Tiesa, automobilio jis sulaukė labai greitai, o visus defektus gamintojas pažadėjo ištaisyti.

Išvardinti defektai – kosmetiniai, tačiau daugelis automobilių gamintojų jų tiesiog nepraleistų. 

Pavyzdžiui, skirtingi tarpai tarp kėbulo dalių yra tikrinami keletą kartų net „Dacia“ gamyklose. 

Prekeiviai kėbulo nelygumus laiko anksčiau avarijoje apgadinto automobilio požymiu. 

Pats J. Fenske'as per daug nesipiktino tokiu automobiliu, nes šis jam patinka, o gamintojas pažadėjo defektus ištaisyti. 

Nekontroliuoja kokybės

Akivaizdu, kad „Tesla“ turi rimtų problemų ne tik su automobilių gamyba ar jos apimtimis, bet ir su kokybės kontrole.

„Model 3“ pirkėjai anksčiau skundėsi, kad salonui panaudotos apdailos medžiagos nėra tokios kokybiškos, kokios buvo matomos pirmuosiuose automobiliuose ir nuotraukose.

Subraižytais kėbulais, nekokybišku dažų padengimu ir net dulkėmis po lako sluoksniu skundėsi daugybė pirkėjų, tačiau panašu, kad visa tai lieka neišspręsta. 

Sunku pasakyti, ar tai nulėmė didesnių gamybos apimčių siekimas ar „Tesla“ naudojasi tuo, kad šio prekės ženklo gerbėjai yra linkę užmerkti akis prieš kai kuriuos trūkumus.

Daugybei žmonių šie elektromobiliai labai patinka ir simbolizuoja tam tikrą socialinį statusą. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.