Ženevoje „Audi“ pristatė elektrinį „Q4 e-tron“ visureigį – energiją taupys neįprastu būdu

Praėjus metams po pirmojo „Audi e-tron“ modelio debiuto toje pačioje vietoje – Ženevos automobilių parodoje – Vokietijos gamintojas pristatė naują koncepcinį „Q4 e-tron“ elektromobilį. 

„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Reuters/Scanpix nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Reuters/Scanpix nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
„Audi Q4 e-tron“ serijinė gamyba prasidės 2020 metų pabaigoje. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Mar 5, 2019, 10:57 AM

Kai 2020 metų pabaigoje bus pristatyta serijinė šio modelio versija, 4,59 metro ilgio visureigis  vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti 450 kilometrų, bus jau penktasis „Audi e-tron“ elektromobilis. 

„Q4 e-tron“ elektromobilio pavarą sudaro du 225 kW galios elektros varikliai. Gamintojo teigimu, ji užtikrina gerą sukibimą, o iki 100 km/val. leidžia pagreitėti per 6,3 sekundės. Maksimalus elektromobilio greitis yra ribojamas ties 180 km/val. 

82 kilovatvalandžių talpos akumuliatorius užima beveik visą plotą tarp automobilio ašių, o matuojant nauju WLTP ciklu, ridos atsarga siekia daugiau nei 450 kilometrų. 

Audi Q4 e-tron“ sukonstruotas ant modulinės MEB elektromobilių platformos, kuri bus naudojama visų „Volkswagen“ grupės kompaktinės ir vidutinės klasės elektromobilių gamybai.

Kitaip išnaudojo erdvę

4,59 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir 1,61 mmetro aukščio „Q4 e-tron“ yra vidutinio dydžio vien tik elektra varomas visureigis. 

2,77 metro siekianti ratų bazė yra viena didžiausių klasėje, o be transmisijos tunelio, salonas atrodo erdvesnis.

Kadangi vidurinėje konsolėje nereikia vietos nei pavarų perjungimo svirčiai, nei stovėjimo stabdžiui, čia įrengtos daiktadėžės, taip pat telefono belaidžio įkrovimo dėtuvė.

Pirmą kartą bus siūlomas didelis projekcinis ekranas su papildyta realybe. Jame gali būti rodoma svarbi grafinė informacija, pavyzdžiui, reikiama kryptis kelyje, kuriuo važiuoja automobilis.

Skiriamieji „e-tron“ bruožai

Kaip ir pirmasis gamintojo elektromobilis, koncepcinis modelis vietoje tradicinių radiatoriaus grotelių aštuoniakampiame rėme turi uždarą, plačią ir beveik statmeną plokštumą. 

Elektromobilis aprūpintas efektingais 22 colių dydžio ratlankiais.

Galiniai „Q4 e-tron“ žibintai yra sujungti vientisa šviesos juosta. Elektromobilis nudažytas melsvo atspalvio spalva, kuri keičiasi priklausomai nuo apšvietimo kampo. 

Gamintojas skelbia, kad specialiai šiam modeliui sukurta spalva atspindi infraraudonuosius spindulius, taip žymiai sumažindama kaitrą salone. Tokiu būdu taupoma vėsinimui reikalinga energija.

Pavara ir važiuoklė

Siekiant maksimalaus efektyvumo daugiausiai laiko „Q4 e-tron“ varo gale sumontuotas variklis. Jei prireikia daugiau galios, priekinis elektros variklis suteikia papildomą sukimo momentą priekinės ašies ratams. 

Galinis elektros variklis pasiekia 150 kW galią ir 310 Nm sukimo momentą. Priekinis variklis išvysto 75 kW galią ir 150 Nm sukimo momentą, bendroji variklių galia yra 225 kW. 

Automobilio dugne sumontuoti 82 kilovatvalandžių talpos akumuliatoriai, leidžiantys nuvažiuoti daugiau kaip 450 km, matuojant WLTP ciklu. 

„Audi“ skelbia, kad elektromobilis gali būti įkraunamas net iki 125 kW siekiančia galia, todėl teoriškai įkrauti akumuliatorius iki 80 proc. užtrunka ne ilgiau nei 30 minučių.

Siekiant efektyvaus energijos panaudojimo „Q4 e-tron“ turi mažą 0,28 aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą ir energijos rekuperavimo sistemą. 

Prie mažesnių energijos sąnaudų prisideda ir pavaros bei akumuliatoriaus temperatūros valdymo sistema su šilumos siurbliu. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.