„Toyota“ lenktynėms ruošia naująją „Suprą“: kėbului pritaikė labai neįprastas medžiagas

Ženevos automobilių parodoje „Toyota“ pristatė koncepcinį modelį „GR Supra GT4“. Gamintojas tyrinėja, ar neseniai pasirodęs penktosios kartos legendinis sportinis automobilis galėtų pasitarnauti kuriant konkurencingą tarptautinėms GT4 klasės lenktynėms pritaikytą bolidą, kuris būtų prieinamas privatiems lenktynininkams ir mažoms komandoms. 

„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota“ skelbia, kad dėl tolimesnės „GR Supra GT4“ projekto eigos apsispręs tik įvertinę klientų poreikį tokiam automobiliui. <br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
„Toyota GR Supra“.<br> Newspress.co.uk nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

Mar 7, 2019, 2:25 PM

Gera pradinė platforma

Gamintojas skelbia, kad keliais važinėti skirta „GR Supra“ – puiki platforma sportiniam bolidui: važiuoklė subalansuota, kabinoje įrengtos tik dvi vietos, kėbulas lengvas ir tvirtas, svorio centras yra žemai, o varomieji ratai – galiniai. 

„Toyota“ didžiuojasi, kad tarp trumpos važiuoklės bazės ir plačios tarpvėžės pasiektas puikus santykis (1,55), lemiantis automobilio stabilumą. 

Šios savybės ypač vertinamos lenktynėse, kurių taisyklėse numatytas charakteristikų balansas – svorio koregavimas atsižvelgiant į variklio galią, kad būtų užtikrintos lygios galimybės visiems lenktynių dalyviams.

Pažįstamos formos

„Gazoo Racing“ sukurtas koncepcinis modelis turi atpažįstamą Supra braižą. Jis išlaikė serijiniam automobiliui būdingą formą, tačiau yra ilgesnis ir žemesnis. 

Koncepcinis modelis „GR Supra GT4“ papildytas priekiniu difuzoriumi ir galiniu aptaku oro srautui aplink važiuoklę pagerinti, oro pasipriešinimui sumažinti ir prispaudžiamajai jėgai optimizuoti. 

Siekiant sumažinti poveikį aplinkai, abu elementai pagaminti naudojant kompozicines medžiagas, kurių sudėtyje yra ne tradicinis anglies, bet natūralus kanapių ir linų pluoštas. 

Originalūs lengvojo lydinio ratlankiai pakeisti lenktyniniais penkių varžtų OZ ratlankiais (11 x 18 colių).

Svarbiausi patobulinimai

Automobilyje pritaikyta ta pati komponuotė su Makfersono pakaba priekyje ir daugiasvirte – gale. Papildomai įrengtos sportinės spyruoklės, amortizatoriai ir stabilizatorius. 

Koncepcinis automobilis varomas to paties 3 litrų šešių cilindrų vienaeilio variklio su vienu u kanalus turinčiu turbokompresoriumi. Jis komplektuojamas su automatine transmisija. 

Pritaikytas lenktyninis elektroninis valdymo blokas ir specialios laidų pynės turėtų užtikrinti didesnį našumą. Varantieji velenai ir ribotos trinties diferencialas taip pat atitinka automobilių sporto reikalavimus. 

Kabinoje įrengtas apsauginis karkasas, FIA standartą atitinkantis gesintuvas ir OMP sėdynė. Automobilis taip pat komplektuojamas su lenktyniniu degalų baku ir greitojo įpylimo sistema.

Dėl gamybos dar spręs

GT4 lenktynės – viena sparčiausiai augančių automobilių sporto kategorijų. Nacionalinės ir regioninės lenktynės vyksta Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Okeanijos regione. 

Ši 2006 metais atsiradusi ir FIA patvirtinta lenktynių kategorija yra prieinama ir profesionaliems pilotams, ir lenktynių mėgėjams. 

Sėkmingas pasirodymas šioje lenktynių serijoje gali tapti puikiu startu pereinant į GT3 čempionatą.

„Toyota „ įvertins potencialių pirkėjų susidomėjimą „Supra GT4“ ir atsižvelgusi į rezultatus priims sprendimą dėl jo gamybos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.