Naujojo „Mercedes-Benz GLE“ technologijos iš arčiau: aktyvi važiuoklė ir gudrus ekranas

„Mercedes-Benz“ pristatė naują miesto visureigį GLE, prikimštą naujovių. 

 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.<br> Gamintojo nuotr.
 Mercedes-Benz GLE.
 Mercedes-Benz GLE.
 Mercedes-Benz GLE.
 Mercedes-Benz GLE.
Daugiau nuotraukų (32)

Lrytas.lt

2019-03-20 19:18, atnaujinta 2019-03-20 19:22

Tai – nauja variklių gama ir tokios inovacijos kaip su 48 voltų įtampos technologija veikianti aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“.

„1997 m. pristatęs naująją M klasę „Mercedes-Benz“ tapo premium visureigių segmento pirmtaku. Nuo tada daugiau nei du milijonai klientų pasirinko prabangų visureigį vietoje kito kėbulo tipo“, – teigė „Silberauto“ pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Svarbiausios inovacijos

Mercedes-Benz GLE“ siūlo ne vieną inovaciją. Viena iš jų – hidropneumatinė aktyvi pakabos reguliavimo sistema „E-Active Body Control“, valdoma 48 voltų įtampos technologija. 

Gamintojo teigimu, tai yra vienintelė tokio tipo sistema rinkoje, kurios amortizatorių bei spyruoklių kietumas reguliuojamas kiekvienam ratui individualiai. Tai užtikrina tikslią ir greitą pakabos reakciją į važiavimo sąlygas ir turėtų apsaugoti nuo kėbulo pasvirimo posūkiuose.

Visureigis su „Active Tailback Assist“ turi dalinę autonomiją – iki 60 km/val. GLE seka priešais judantį automobilį, palengva pristabdo ir gali visiškai sustoti. Jis neišklysta iš eismo juostos, o vienintelis dalykas, ką vairuotojui reikia daryti, – paliesti akceleratorių, kai norima pajudėti visiškai sustojus.

GLE sumontuoti radarai nuolat stebi aplinką. Jie pastebi jei norint išsukti iš dviejų eismo juostų kelio rizika susidurti su priešinga kryptimi atvažiuojančia transporto priemone yra pernelyg didelė ir automobilį sustabdo.

Automobilyje montuojama moderni keturių varančių ratų transmisija 4MATIC. Sistema „Torque on Demand“ paskirsto sukimo momentą pagal ratų sukibimą ir gali iki 100 proc. galios perduoti vienai ašiai. Pasirinkus paketą „Offroad“, GLE turės papildomą sulėtintą (angl. low gear) pavarą pravažumui sudėtingomis sąlygomis.

Automobilio ratų bazė padidėjo 80 centimetrų. Papildomai užsakyti galima elektra valdomą antrą bei trečią sėdynių eiles, daugiausiai 7 žmonėms.

„Mercedes-Benz GLE“ išsiskiria itin ryškiais žibintais, kurių skleidžiama šviesa atitinka maksimalų įstatymų leidžiamą intensyvumą: tai yra 1 liukso apšvieta 650 metrų atstumu nuo automobilio. 

Išmani sistema

Naujojo „Mercedes-Benz“ visureigio Cd koeficientas tėra vos 0,29. Ankstesnio GLE koeficientas 0,32 jau buvo riba, kurią visureigį projektuojantiems inžinieriams pasiekti buvo itin sunku. 

GLE interjere montuojami du 12,3 colio įstrižainės ekranai, išdėstyti vienas šalia kito. Multimedija valdoma intuityvia naująja sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX), atskiriančia vairuotojo balsą ir turinčia daug kitų modernių funkcijų. Pavyzdžiui, automobilis suvokia, kurio žmogaus – vairuotojo ar keleivio – ranka priartėjo prie lietimui jautraus ekrano, ir pagal jo pomėgius sukonfigūruoja bei išryškina tam tikras meniu funkcijas. 

Projekcinis ekranas pagrindinę kelionės informaciją atvaizduoja ant priekinio stiklo. Jo skiriamoji geba net 720 su 240 taškų, o paties projektuojamo ekrano dydis – 45 ir 15 cm.

Vairuotojas pasirenka, ką nori matyti projekciniame ekrane: važiavimo greitį, navigacijos nurodymus ar bekelėje naudingą informaciją (posvyrio kampą, sukimo momento paskirstymą).

Hibridinės pavaros debiutas

Pirmieji rinkoje debiutuos visureigiai „Mercedes-Benz GLE450 4MATIC“ su hibridine pavara: 6 cilindrų benzininiu varikliu bei 48 voltų įtampos sistema. Benzininis variklis pasiekia 270 kW (367 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą, o papildomai aktyvuojama elektrinė pavara „EQ Boost“ prideda 16 kW (22 AG) bei 250 Nm. 

Visi GLE visureigiai komplektuojami su automatine 9 laipsnių pavarų dėže 9G-TRONIC. 

Kartu su 4 cilindrų varikliais montuojama keturių varančių ratų transmisija 4MATIC sukimo momentą tarp ašių paskirsto fiksuotu santykiu 50:50. Automobiliuose su kitais varikliais, pavyzdžiui, GLE 450, sukimo momento paskirstymą kontroliuoja elektroninė sistema „Torque on Demand“ – taip visa variklio galia gali būti perduodama vienai daugiau sukibimo turinčiai ašiai. 

Ši sistema veikia ne tik bekelėje, bet ir nenuvažiavus nuo asfalto. Posūkiuose „Torque on Demand“ sukimo momentą tarp atskirų ratų paskirsto taip, kad tikimybė automobiliui paslysti būtų sumažinta iki minimumo.

Pirmą kartą naujasis „Mercedes-Benz GLE“ viešai buvo parodytas 2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje, o dabar jis atkeliauja į Lietuvą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.