Greičiausia „Renault Megane R.S.“ versija Niurburgringe užfiksavo naują rekordą

„Renault Megane R. S.“ modelių ir Niurburgo trasos istorija tęsiasi. Galingiausia nauja versija – „Trophy-R“ – legendinėje trasoje pagerino priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą. Užfiksuotas naujas laikas – 7 min. 40,1 sek.   

„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
„Renault Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują priekiniais ratais varomų serijinių automobilių rekordą Niurburgringe. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

May 22, 2019, 12:39 PM

Sportiškiausią prancūzų gamintojo modelį gegužės 24 dieną Monake vyksiančio „Formulės1“ etapo metu pristatys „Renaut“ pilotai – Danielis Ricciardo ir Nico Hulkenbergas. 

Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, agresyvesnė R versija turi 300 AG galios variklį. Gamintojas skelbia, kad šis modelis buvo sukurtas per labai trumpą laiką kaip lenktyninis automobilis. 

Nedidelė specialistų komanda susitelkė į tris pagrindinius aspektus: maksimalų svorio sumažinimą (iki 130 kg mažiau nei „Megane R.S. Trophy“), aerodinamiką ir važiuoklės tobulinimą. 

Gautas rezultatas nenuvylė: 2019 metų balandžio 5 dieną „Megane R. S. Trophy-R“ pasiekė naują automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais rekordą. 

Su šiuo modelius vieną trasos ratą, kurio atstumas – net 20.8 kilometrų, vairuotojui pavyko įveikti 7 min. 40,1 sek. 

„Megane R.S.“ ir Niurburgringo istorija tęsiasi ilgiau nei 10 metų. 

Ji prasidėjo 2008-aisiais, kai buvo pradėtas gaminti „Megane R. S. R26.R“. Sportiškas hečbekas modelis trasos ratą apvažiavo ratą per 8 min. 17sek. 

Šį rezultatą po trejų metų nurungė antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija, vairuojama šio automobilio kūrėjo ir vairuotojo Laurento Hurgono (8 min. 7,97 sek). 

2014 metais važiavimo laikas pirmą kartą buvo trumpesnis nei 8 minutės (7 min. 54,36 sek). Tai buvo pasiekta su „Megane III R.S. Trophy-R“ versija. 

Prekyba naujos kartos „Megane R. S. Trophy-R“ prasidės 2019 pabaigoje. Tuomet rinkoje ribotos serijos modeliai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.