Pristatytas naujos kartos 1 serijos BMW: įvyko svarbūs pokyčiai

Vokietijos automobilių gamintojas BMW pristatė penkerius metus kurtą naujos kartos 1 serijos modelį. Trečiosios kartos kompaktiškasis modelis bus gaminamas ant naujosios priekiniais ratais varomų automobilių platformos.

 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
 1 serijos BMW nuo šiol bus varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (28)

Lrytas.lt

Jun 4, 2019, 4:49 PM, atnaujinta Jun 4, 2019, 4:52 PM

Žadama, kad vairavimo malonumas bus išlaikytas, o salone atsiras daugiau erdvės.

Naujasis automobilis bus siūlomas tik penkerių durelių kėbulo ir yra penkiais milimetrais trumpesnis už pirmtaką (4319 mm), tačiau net 34 milimetrais platesnis (1799 mm) bei 13 milimetrų aukštesnis (1434 mm). 

Atstumas tarp ašių sumažėjo 20 milimetrų (2670 mm). 

Skelbiama, kad išaugusią erdvę labiausiai ant galinės sėdynės važiuojantys keleiviai, kurių kojoms vietos iki priekinės sėdynės tapo 33 milimetrais daugiau, o atstumas iki lubų padidėjo 19 milimetrų. 

Bagažinės erdvė taip pat išaugo nuo 360 iki 380 litrų, kurią galima dar padidinti iki 1200 litrų nulenkus galinių sėdynių eilę. 

Pirmą kartą šiame modelyje bus galima užsakyti elektra valdomą bagažinės dangtį.

Siūlomi penki varikliai

Nuo gamybos pradžios automobilį bus galima komplektuoti su vienu iš penkių variklių: dviejų benzininių ir trijų dyzelinių. 

Trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis išvystys 140 AG galią ir 220 Nm maksimalų sukimo momentą, o galingiausiame „M135i xDrive“ montuojamas dviejų litrų keturių cilindrų motoras pasieks net 306 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. 

Gamintojo duomenimis, benzininių jėgainių degalų sąnaudos sieks vidutiniškai nuo 5 iki 7,1 litro šimtui kilometrų.

Dyzelinių variklių galia siekia nuo 116 AG trijų cilindrų 1,5 litro jėgainėje iki 190 AG keturių cilindrų 2 litrų motore, o maksimalus sukimo momentas – nuo 270 Nm iki 400. 

Vidutinės dyzelino sąnaudos – nuo 3,8 iki 4,7 litro šimtui kilometrų.

Šie varikliai montuojami su standartinėje įrangoje siūloma šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Papildomai galima pasirinkti septynių bėgių dvigubos sankabos automatinę transmisiją, o galingesnėse versijose siūloma aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. 

Naujasis automobilis bus siūlomas tiek varomas priekiniais ratais, tiek su visų varomų ratų sistema „xDrive“. 

Papildomai galima pasirinkti adaptyvią arba „M Sport“ važiuokles – automobilio su pastarąja prošvaisa bus 10 milimetrų žemesnė. 

Pirmą kartą 1 serijos BMW bus siūloma užsakyti ir su 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais.

Gausu skaitmeninės įrangos

Trečiosios kartos 1 serijos BMW, kaip ir kituose naujausiuose gamintojo modeliuose, įdiegta naujausia operacinė sistema, leidžianti priklausomai nuo situacijos ar poreikio nustatymus valdyti skirtingais būdais.

Galima naudotis gestais, balsu, per lietimui jautrų 8,8 arba 10,25 colio įstrižainės centrinį ekraną ar naudojantis „iDrive“ valdikliu ir papildomais mygtukais ant vairo ir aplink pavarų perjungimo svirtį. 

Nuo dabar 1 serijos BMW automobilyje galima pasirinkti ir spalvotą 9,2 colio įstrižainės projekcinį ekraną, leidžiantį vairuotojui matyti svarbiausią informaciją neatitraukiant akių nuo kelio. 

Taip pat pirmą kartą 1 serijos modelio pirkėjams bus siūloma galimybė užsakyti elektra valdomą panoraminį stogą.

Naujajame automobilyje įdiegtos prieš tai aukštesnės klasės modeliuose naudotos skaitmeninės technologijos. 

Bus galimybė savo išmanųjį telefoną paversti skaitmeniniu raktu ir naudotis vos prieš keletą mėnesių naujajame 3 serijos BMW pristatyto išmaniojo asmeninio asistento paslaugomis.   

Naujojo 1 serijos BMW vairuotojai taip pat galės naudotis paslaugomis, leidžiančiomis maršrutą planuoti atsižvelgiant į realiu laiku veikiančius faktorius, o norimą kryptį perkelti iš mobiliųjų programėlių tiesiai į automobilio navigacijos sistemą. 

Keliuose – nuo rudens

Standartinėje įrangoje įdiegtos perspėjimo apie galimą susidūrimą (taip pat ir su pėsčiaisiais ar dviratininkais) sistemos su automatiniu stabdžių aktyvavimu

Taip pat montuojama 70–210 km/val. greičiu važiuojant veikianti eismo juostos palikimo perspėjimo sistema su grįžimo į ją funkcija. 

Papildomai galima rinktis aktyvią greičio palaikymo sistemą, veikiančią važiuojant iki 160 km/val. greičiu, ir vairuotojo pagalbos paketą, apimantį skirtingas perspėjimo sistemas.

Bus siūloma užsisakyti išmanią parkavimo atstumo kontrolės sistemą, padedančią ne tik be vairuotojo pagalbos pastatyti automobilį, bet ir įsimenančią paskutinius lėtai nuvažiuotus 50 metrų bei leidžiančią išvažiuoti atgal tiksliai ta pačia trajektorija. 

Viešumoje naujuosius 1 serijos BMW pirmą kartą bus galima pamatyti birželio 25–27 dienomis vyksiančiame BMW grupės renginyje kompanijos būstinėje Miunchene. 

Vėliau jį bus galima išvysti tarptautinėje parodoje Frankfurte rugsėjį. 

Oficiali pasaulinė šio modelio premjera numatyta rugsėjo 28 dieną.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.