Lrytas.lt testas: „Volkswagen Passat“ – tautos gyvenimas gerėja

Birželio viduryje Vokietijoje, Frankfurto pašonėjė „Volkswagen“ žurnalistams pristatė atnaujintą „Passat“ modelį.

 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
„Volkswagen Passat GTE“ hibridinė pavara<br>J.Lengvino nuotr.
„Volkswagen Passat GTE“ hibridinė pavara<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat GTE“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat GTE“<br>J.Lengvino nuotr.
  Naujasis „Volkswagen Passat GTE“
  Naujasis „Volkswagen Passat GTE“
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat GTE“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat GTE“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
 Naujasis „Volkswagen Passat“<br>J.Lengvino nuotr.
Daugiau nuotraukų (42)

Lrytas.lt

Jul 14, 2019, 3:18 PM, atnaujinta Sep 22, 2019, 1:09 PM

Lietuvos tautos automobiliu tituluojamas „Passat“ gavo ne tik lengvą garderobo atnaujinimą, bet ir nemažai naujų technologinių sprendimų.

„Volkswagen“ atstovai pasitiko žurnalistus plačiu asortimentu įvairių konfigūracijų automobilių, kuriuos buvo galima rinktis pasivažinėjimui iki viduramžius menančios pilies, kurioje buvo pristatytas ir atnaujintas „Passat GTE“ – hibridine sistema varomas modelis.

Pirmoji pažintis

Rakteliai rankoje, o stovėjimo aikštelėje posūkių žibintais sumirksi sodriai mėlynos spalvos universalas su „R line“ apdaila.

Veržliai atrodantis universalas savo išvaizdą pateisina jau pirmais kilometrais.

Po variklio dangčiu slypi dviejų litrų tūrio benzininis TSI variklis su turbo kompresoriumi išvystantis net 270 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą, kurį variklis išlaiko diapazone nuo 2000 iki 5400 sūkių per minutę.

Vokietijos greitkeliuose šis automobilis neturi jokių problemų važiuoti greičiausių automobilių juostoje, o keturių varančiųjų ratų pavara leidžia jaustis užtikrintai ir kalnais vingiuojančiu keliu.

Galingiausias naujojo „Passat“ variklis tiesiog prašosi būti išnaudojamas pagal paskirtį – aštrūs kalnų posūkiai ir į poros kilometrų aukštį vedantis maršrutas nesukelia jokių problemų.

Variklių gama

Nors pirmoji pažintis su naujuoju „Passat“ iškart davė patį aštriausią ir galingiausią pojūtį, toks galingas variklis reikalingas toli gražu ne kiekvienam.

„Passat“ galima rinktis net su septyniais skirtingais varikliais: trimis benzininiais ir net keturiais dyzeliniais. Ir aštuntasis – hibridinis GTE variantas.

Visi benzininiai varikliai, kaip dabar jau įprasta, gaminami su turbokompresoriais.

Silpniausias, 1,5 litro TSI variklis generuoja 150 AG ir turi aktyvią cilindrų valdymo sistemą, kuri automatiškai išjungia du iš keturių cilindrus vardan degalų taupymo.

Gamintojo skelbiamos sedano su su šiuo varikliu ir mechanine transmisija vidutinės sąnaudos siekia 5,2 l/100km, o su 7 pavarų automatine – 5,1l/100km.

„Passat“ universalas su šiuo varikliu vidutiniškai sunaudoja 5,3 litro šimtui kilometrų.

Galingesnės benzininės versijos aprūpintos dviejų litrų varikliais išvysto 190 ir jau minėtus 270 AG.

Sąnaudos siekia atitinkamai – 6,3 ir 7 litrus šimtui kilometrų. Universalo kėbule esančių varikliu alkis 0,1 litro didesnis.

Dyzelinių variklių gama prasideda silpniausiu 1,6 litro 120 AG galią išvystančiu ir vos daugiau nei keturis litrus šimtui kilometrų sudeginančiu varikliu.

Visi likę dyzeliniai varikliai turi dviejų litrų tūrio degimo kameras ir išvysto 150, 190 ir 240 AG. Maksimalus sukimo momentas atitinkamai 340, 400 ir net 500 Nm.

Visą dieną su elektra

Nors kalbant apie hibridinius automobilius GTE modeliai nėra dažnai minimi, su naująja „Passat“ karta „Volkswagen“ rimtai nusiteikė šią tendenciją pakeisti.

Susipažinus su hibridinio „Passat“ technologijos gavome progą jį pabandyti patys.

Smagu, kad bandymo sąlygos toli gražu ne laboratorinės – važinėjant kalnais automobilį galima buvo išbandyti negailint.

20 kilometrų bandymų trasoje didžiausią įspūdį paliko GTE rėžimu veikiantis vidaus degimo variklio bei elektrinio motoro duetas.

Automobiliui įsibėgėjant veikia tiek benzininis, tiek elektrinis varikliai išvystantys bendrą 215 AG galią.

Trumpame maršrute nepavyko išbandyti išmaniosios baterijos įkrovos valdymo sistemos.

Protingas hibridas

Suvedus savo kelionės tikslą navigacijoje automobilio hibridinė sistema pati apskaičiuoja būsimo kelio ypatumus (autostrados, miestai, kalnai ar lygumos ir pan.) ir taip nusprendžia, kada naudoti daugiau baterijos, o kuriuo kelionės metu važiuoti naudojant vidaus degimo variklį taip įkraunant bateriją ir ją paruošiant tolimesniam naudojimui.

Pavyzdžiui jei važiuojate iš Vilniaus į Nidą, autostradoje iki Klaipėdos baterija bus visiškai įkrauta, o persikėlus keltu į Kuršių Neriją, tikėtina, kad visą kelią iki Nidos nuvažiuosite neišmetę nei vieno gramo sunkiųjų dalelių į nuostabią gamtą.

Vien elektra naujasis „Passat“ gali nuvažiuoti iki 56 kilometrų (matuojant realių sąlygų „WLTP“ ciklu) – tai yra apie 20 kilometrų didesnis atstumas nei praėjusios kartos GTE versija.

Elektra automobilis gali važiuoti net iki 130 km/val greičiu.

Visų numylėtas dyzelis

Jeigu laikysimės senų gerų stereotipų, tai „Passat“ būtinai turi būti dyzelinis.

Dar ir su legendiniu 1,9 litro darbinio tūrio varikliu.

Tokį ir pabandėme kelyje atgal į oro uostą. Tiesa, variklis čia jau buvo kitas – dviejų litrų tūrio 190 AG ir net 400 Nm sukimo momentą išvystantis dyzelis.

Tai buvo „Alltrack“ modelis turintis kiek aukštesnę prošvaisą bei papildomas plastikines kėbulo apsaugas. Žinoma, ir keturių varančiųjų ratų pavarą.

Didžiausias praktinis skirtumas nuo įprasto „Passat“ yra tai, kad nebaisu siaurame žvyrkelyje prasilenkti su kitu automobiliu. Visureigio šis solidus universalas nepakeis.

Nors serpantinų posūkius aukštesnė važiuoklė sugėrė geriau nei buvo galima tikėtis prieš įlipant į automobilį, skirtumas lyginant su prieš tai bandytu „R line“ komplektacijos universalu buvo labai pastebimas.

Bet didžiausią liūdesį čia kėlė variklis.

Ant popieriaus skaičiai daug žadantys – didžiulis sukimo momentas ir pakankamai galios, kad šis universalas taptų smagių pasivažinėjimų užmiesčio keliais draugu.

Deja, bet realybė pasirodė kiek niūresnė.

Variklio galia atrodė bent keliomis dešimtimis galios vienetų mažesnė nei nurodo gamintojas, o dešinės kojos veiksmus variklis stipriai apsvarstydavo prieš paversdamas juos aukštesniais sūkiais.

Kitaip tariant, šis dyzelinis variklis nepretenduoja į sprinterio vardą. Labiau jam tinka maratonai.

Dyzelio teritorija – greitkeliai

Vos įsukus į vieną iš Vokietijos greitkelių ir pravažiavus greičio ribojimą panaikinančius ženklus šis dvilitris darbininkas parodė, kokiu tikslu buvo sukurtas.

200 km/val. greičiui pasiekti nereikėjo jokių pastangų ir tuo pat metu salone buvo galima kalbėtis beveik normaliu tonu.

Sąnaudų kompiuterio parodymai taip pat smarkiai nepakilo.

„Passat“ – prabanga kiekvienam?

„Volkswagen“ koncernas kaip visada nenuvylė technologine dalimi.

Modernių technologinių sprendimų sąrašas dar neišvardintas: į naująjį „Passat“ montuojami išmanūs žibintai, į prisilietimą reaguojantis vairas, visada prisijungusi prie tinklo pramogų sistema.

O visos šios technologijos apvilktos aukštos kokybės medžiagomis.

Salono dizainas, kaip įprasta „Volkswagen“ gaminiams, labai funkcionalus, patogus ir nerėkiantis apie save. Galbūt netgi subtiliai prabangus.

Jeigu „Passat“ vis dar priklauso tautos automobilio titulas – galima drąsiai teigti, kad tautos gyvenimas gerėja.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.