Lrytas.lt testas: „Volkswagen Multivan“ – vienas brangus atsakymas į visus klausimus

Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau „Volkswagen“ mikroautobusas šiais laikais yra prabangi mašina. Jeigu septintajame dešimtmetyje hipių grupelė galėjo tokį nusipirkti už parduotuvėje gautą grąžą, tai dabar situacija visiškai pasikeitė. 

2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Caravelle“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Multivan“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
2019 metų „Volkswagen Transporter“ (T6.1).<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (69)

Specialiai lrytas.lt iš Amsterdamo

Sep 1, 2019, 9:24 AM, atnaujinta Sep 2, 2019, 2:35 PM

Kalbame ne apie krovininę „Transporter“ versiją, o apie keleivinius „Multivan“. 

Tiesa, ket ir pats kukliausias komercinis modelis Vokietijos rinkoje kainuos 23 tūkst. eurų. Tai yra didžiosioms kompanijoms skirtas visiškai plika krovininė modifikacija, kuri vis tiek nėra pigiausia savo segmente. 

Pavyzdžiui, mūsų rinkoje bazinis „Peugeot Expert“ kainuoja 20 tūkst. eurų. Kiekvieną eurą skaičiuojantiems verslininkams tai – didžiulis skirtumas. 

Brangūs net su nuolaidomis

Neįsibėgėjant vertėtų grįžti į pradžią ir priminti, kad šeštos kartos „Transporter“ ir visos jo pagrindu sukonstruotos modifikacijos buvo atnaujintos. 

Volkswagen“ šiai versijai priskyrė T6.1 žymėjimą – šiuolaikiniams hipsteriams tai patiks. Lyg nauja mėgstamos programėlės išmaniajame versija. 

Užsakyti krovininį modelį galima jau dabar, o keleivinis atstovų pasiūlymuose atsiras spalio mėnesį. 

Galima būtų tikėtis, kad šiuo metu gamintojas valytų savo sandėlius, tačiau iš tiesų siūlomos akcijos tik dviem dabartinio šeštos kartos „Multivan“ versijoms. 

Klientai viliojami nuolaidomis prašmatniosioms „Highline“ komplektacijoms taikomomis nuolaidomis, tačiau toks mikroautobusas vis tiek kainuoja daugiau nei 52 tūkst. eurų. 

Dėl tokios sumos dažnas lietuvis labiau susivilios naujos kartos „Audi A6“ universalu ar panašiu modeliu. 

Tenka spręsti: ar komfortiškesnis ir dailesnis lengvasis automobilis, ar didžiulę erdvę ir nepalyginamą praktiškumą suteikiantis mikroautobusas.

Kol kas geriau palaukti

Naudotų automobilių rinka galėtų būti išeitis, jei tai būtų kitas, ne toks populiarus modelis. 

„Multivan“ mūsų rinkoje yra labai paklausus, todėl jei sąskaitoje neturite bent 14 tūkst. eurų ir neketinate skolintis, galite net nepradėti vartyti skelbimų portalų.  

Jei visgi ieškote patogaus mikroautobuso reikėtų palaukti, kol rinkoje pasirodys atnaujintas „Volkswagen“ gaminys. 

Jame gamintojas ne tik ištaisė paliktas prieš trejus metus įvykusio debiuto klaidas, bet ir atliko svarbių patobulinimų.

Išoriškai pokyčiai daugiausiai kosmetiniai: priekyje sumontuoti nauji žibintai, radiatoriaus grotelės, šiek tiek pasikeitė priekinio buferio formos. Taip pat atsirado naujo stiliaus lengvųjų lydinių ratlankiai. 

Žibintų viršuje per sparnus nuo šiol eina apdailos plokštelės su keleivinių versijų užrašais. 

Pristatymo metu Baltijos šalių žurnalistai domėjosi, ką reiškia „Bulli“ pavadinimas. Sužinojome tiek, kad tai bus „Multivan“ versija, kuri greičiausiai bus siūloma tik Vokietijoje.

Didžiausi pokyčiai – nematomi

Gerokai rimtesnės permainos aptinkamos automobilio salone. 

„Multivan“ gavo visiškai naują prietaisų skydelį, kuris dabar praktiškai niekuo nesiskiria nuo naujo „Passat“ ar bet kurio kito „Volkswagen“ modelio. 

Įsėdęs į šį mikroautobusą nesijauti lyg būtum prie komercinio automobilio vairo. 

Įspūdis ypatingai geras prašmatniausiose „Highline“ versijose su odos apmušalais ir skaitmeniniu prietaisų skydeliu vietoje analoginio. 

Volkswagen“ taip pat akcentuoja naująjį LED apšvietimą. To esą labai reikalavo klientai, tačiau mums tai nepasirodė esąs didelis privalumas. 

Didžiausi pakeitimai, kurie nepastebimi žvelgiant iš išorės – automobilio važiuoklėje, o tiksliau priekinėje jos dalyje. 

Hidraulinį vairo stiprintuvą pateikė elektromechaninis, o tai leido šiame modelyje įdiegti visas svarbiausias pagalbines ir saugumo sistemas. 

„Multivan“ dabar turi eismo juostos palaikymo, parkavimo, manevravimo su priekaba, kelio ženklų nuskaitymo, šoninio vėjo korekcijų ir kitas sistemas. 

Parkavimo pagalbininko valdymas ganėtinai komplikuotas, tačiau šiek tiek patirties turinčiam vairuotojui jo ir neprireiks. 

Keturios variklio modifikacijos

Mikroautobusas dabar itin lengvai valdomas, matomumas visomis kryptimis puikus, o su galinio vaizdo kamera ir visais davikliais norint kažką užkliudyti reikėtų būti itin žioplam. 

Siūlomas variklis tik vienas – 2 litrų dyzelinis. 

Gera žinia ta, kad bus net keturios skirtingos jo versijos – trys (90, 110 ir 150 AG galios) su viena turbina ir vienas (199 AG galios) su dviem. 

Ruošiamas ir elektrinis mikroautobusas su 37,4 kilovatvalandžių baterija. Jis vienu įkrovimu galės įveikti apie 200 kilometrų. 

Visgi kol kas tai ateities projektas ir nepateikiama net orientacinė jo pristatymo rinkai data. 

Absoliuti dauguma „Multivan“ modelių parduodami su 7 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžėmis, tačiau jeigu paprašysite mechaninės tokį automobilį taip pat parduos. 

Automobilio valdymas stebėtinai paprastas ir net siaurose Amsterdamo gatvėse nejausite, kad vairuojate 4,9 metro ilgio mikroautobusą. 

Stabdžiai stebėtinai efektyvūs, o apie didesnį nei 2 svorį primena tik inercija posūkiuose.

Įranga tikriems hipsteriams

Grįžtant prie hipsterių temos svarbu paminėti, kad atnaujintas „Multivan“ nuo pristatymo rinkoje bendraus su „iPhone“ telefonais. 

„Android“ operacinės sistemos įrenginius turintiems vartotojams dar teks palaukti, tačiau inžinieriai ruošia ir jų palaikymą. 

Antra vertus, viskas šiuo atveju yra apskaičiuota, nes save gerbiantys hipsteriai naudoja tik „Apple“ produkciją.  

Galimybės turint reikiamą telefoną galimybės bus nemažos.

Pradedant nuo durų atidarymo, salono apšvietimo reguliavimo ar automobilio vietos žemėlapyje parodymo ir baigiant aptarnavimui reikalingų duomenų apie techninę būklę perdavimu – tam užteks išmaniojo įrenginio. 

Mums patiktų vien jau tai, kad net neatidarius durų galima sužinoti, kokį atstumą dar galima įveikti su likusiais degalais. 

Galingas traktorius

150 AG pakanka tam, kad keleivinis mikroautobusas būtų dinamiškas. 

Nereikia tikėtis, kad jis labai ekonomiškas – mūsų trumpo pasivažinėjimo su kuklesniu „Caravelle“ modeliu metu, degalų sąnaudos siekė 9,9 l/100 km. Tiesa, visą tą laiką prasisukinėjome mieste. 

Bene didžiausias trūkumas iš mechaninės pusės – prastoka garso izoliacija. Garsas toks lyg vairuotum nedidelį traktorių, o tai nesuteiks komforto ir trukdys ilgesnėje kelionėje. 

Vairuojantiems tėčiams ir mamoms atsirado galimybė iš salono vieno mygtuko paspaudimu užrakinti galines duris. 

Taip ir vaikai neiškris važiuojant, ir nereikės ieškoti atsuktuvo, su kuriuo tektų knibinėti užraktus ar gadinti buto raktų. 

Norint patekti ant galinės sėdynių eilės viduriniosios sulankstymas vis dar nėra lengvas ir intuityvus. 

Daugiau prikibti nėra prie ko – salonas erdvus, tvarkingas, o surinkimo kokybė – pavyzdinga. 

Išvada:

Jei turite penkis vaikus ir mėgstate keliauti su nuosavu automobiliu, „Multivan“ neabejotinai yra viliojantis pasirinkimas. 

Mantos ir keleivių talpinimo galimybės kartu su stilingu išorės dizainu, puikiai įrengtu salonu ir patikimais dyzeliniais varikliai daro „Volkswagen“ mikroaubusą itin viliojančiu pasiūlymu. 

42 tūkst. eurų – ne dviračio su fiksuota pavara suma ir neverčiami aplinkybių pirkėjai turbūt mieliau rinksis prašmatnius universalus. 

Tačiau „Multivan“ vairavimas praktiškai niekuo nesiskiria nuo lengvojo automobilio ir netgi leidžia atsipalaiduoti. 

Su tokia transporto priemone bent jau nereikės sukti galvos, ką vežtis, o ką palikti namuose ir kiek mašinų reikės kur nors vykstant su didesne kompanija. 

Mums patiko:

* pastangų nereikalaujantis vairavimas ir parkavimas,

* naujos pagalbinės sistemos,

* solidi surinkimo kokybė.

Mums nepatiko:

* didelė kaina,

* prastoka garso izoliacija.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.