Į Vilniaus gatves išriedėjo pirmieji elektriniai autobusai: paaiškėjo, kiek miestui jie kainavo

Šį penktadienį Vilniuje buvo pristatyti ir į gatves išriedėjo pirmieji Lietuvoje elektra varomi miesto autobusai. Tai didžiulis žingsnis atnaujinant miesto autobusų parką – elektra varomos transporto priemonės užtikrins švaresnį orą ir prisidės prie ekologiškesnio judėjimo mieste.

 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> lrytas.lt koliažas.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> lrytas.lt koliažas.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
  Autobusai kurti kartu su "BMW" koncerno pagalba. Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams. <br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
 Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.<br> J.Lengvino nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

2019-09-20 11:24, atnaujinta 2019-09-20 17:06

Vilniaus  miesto meras Remigijus Šimašius sveikino miestą ir džiaugėsi, kad Vilniaus viešojo transporto parkas atsinaujina ir modernėja, taip gyventojams suteikiant daugiau ir malonesnių alternatyvų keliavimui.

„Karsan Jest Electric“ modelio autobusai kurti kartu su „BMW“ koncerno pagalba.

Nors iš pažiūros autobusai atrodo nedideli, bet yra pakankamai talpūs ir pritaikyti senamiesčio maršrutams.

Kol kas elektra varomi autobusai kursuos 89 maršrutu.

Autobusai maksimaliai pritaikyti visų poreikiams. Žemagrindžiai, kad patogu būtų keliauti tiek tėveliams su vežimėliais, tiek neįgaliesiems.

Elektrinių autobusų ir pakrovimo įrenginių sandorio vertė 1 510 957 eurai, o pats pirkimas finansuotas bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ lėšomis.

„Įsigydami šiuos elektrinius autobusus daug dėmesio skyrėme keleivių bei vairuotojų komfortui. Vienu metu autobuse gali važiuoti 23 keleiviai: yra 10 sėdimų vietų, 12 stovimų ir viena vieta neįgaliesiems.",- kalbėjo miesto meras.

Autobusuose sumontuotos naujausios technologijos: LED apšvietimas, vaizdo ir garso sistemos, USB lizdai bei bevielis interneto ryšys.

Pasak VVT gen. direktoriaus R. Markausko į gatves netrukus išriedės dar 10 naujų mažos talpos autobusų, vykdomas 50 triašių gamtinėmis dujomis varomu autobusų pirkimas, o vėliau planuojama nupirkti 70 hibridinių autobusų.

Naujieji elektriniai autobusai aprūpinti 88 kWh galingumo varikliais, kurie išvysto 290 Nm sukimo momentą ir turi dvigubas ličio jonų baterijas. Autobusų gamintojai kartu su kiekvienu autobusu pristatė ir įkrovimo įrenginius. Autobusų baterijos bus įkraunamos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ patalpose, Verkių transporto departamente. 

Autobusuose sumontuotos standrtinės Combo-2 (CCS) krovimo jungtys, todėl autobusus galima bus įkrauti ir nuo mieste esančių automobilių įkrovimo stotelių. Naudojant greito krovimo funkciją per 55 minutes autobusas galės būti įkrautas iki 80 proc.

„Atnaujinus autobusų bei troleibusų parką, auga ir pasitenkinimas viešuoju transportu. Apklausa parodė, kad 2018 metais keleiviai autobusus, troleibusus, bei viešojo transporto darbo organizavimą įvertino 8 balais iš dešimties. Tai yra aukščiausias pasitekinimo viešuoju transportu įvertinimas per visą apklausų vykdymo istoriją. Be to, tuose maršrutuose, kurie jau šimtu procentų atnaujinti ir papildyti naujomis transporto priemonėmis, keleivių srautas padidėjo iki 20 procentų“,- pasakojo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.