Gamintojas skelbia, kad „Jazz“ salono erdvė padidinta naudojant netradicinius inžinerinius sprendimus.
Pavyzdžiui, automobilio degalų bakas įmontuotas po važiuokle, centre, po priekinėmis sėdynėmis.
Dėl naujos kėbulo struktūros, priekinio stiklo rėmai yra perpus siauresni nei ankstesnio modelio.
Atnaujinta įranga
„Jazz“ montuojama sistema leidžianti ne tik nulenkti galinių sėdynių nugaros atramas, bet ir pakelti sėdimąją dalį.
Šitaip automobilio gale galima talpinti negabaritinį krovinį – pavyzdžiui, dviratį.
Iš pagrindų atnaujinta automobilio multimedijos platforma. Automobilyje integruotas belaidžio interneto prieigos taškas, palaikomos „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sistemos.
Modelyje taip pat bus montuojama atnaujinti išmanieji vairavimo asistentai.
Sistemos atpažįsta kelio ženklus, gali išlaikyti automobilį kelio juostoje, palaikyti atstumą nuo priekyje važiuojančių automobilių ar autonomiškai judėti automobilių spūstyje.
Avarinio stabdymo sistema gali atpažinti pėsčiuosius ar dviratininkus net tamsiu paros metu.
Piktesnė versija
Kita naujiena „Jazz“ gamoje – nauja „Crosstar“ versija artima miesto visureigiams.
Didesnio pravažumo modelis turės aukštesnę prošvaisą, išskirtinio dizaino priekines groteles, vandeniui atsparių medžiagų salono apdailą bei integruotą stogo bagažinę.
Visos naujojo „Jazz“ modelio komplektacijos bei techninės savybės bus paskelbtos artimiausiu metu.
„Honda“ siekia, kad iki 2022 metų visi Europoje parduodami modeliai turėtų hibridines ar elektrines versijas.
Per artimiausius 36 mėnesius kompanija žada pristatyti šešis naujus pilną ar dalinę elektros pavarą turinčius modelius. Vienas iš jų bus miestui skirtas elektromobilis „Honda e“.