„Volkswagen“ skelbia, kad tai pirmasis modelis, kuris pasitelkdamas automobilių tinklą „Car2X“ iš anksto praneš apie kliūtis kelyje. Naujasis „Golf“ Lietuvoje pasirodys kitų metų pavasarį.
Atnaujinta MQB platforma
Aštuntos kartos „Golf“ pagamintas naudojant naujausią modulinės platformos MQB versiją.
Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų „Golf“. Pasitelkiant lanksčią MQB architektūrą sukurti tokie modeliai, kaip „Passat“, visureigiai „Tiguan“ ir „T-Roc“.
2018-aisiais parduota daugiau nei 3,4 mln. MQB naudojančių „Volkswagen“ automobilių, o visos grupės mastu šis skaičius siekia net 5,1 mln.
Visuose šiuose modeliuose bus pritaikytos aštuntosios kartos „Golf“ inovacijos – tai modelis, kuris pradeda naują MQB platformos dešimtmetį.
Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, o naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos „Golf“ stiliaus elementu.
Modelio gabaritai nepakito: ilgis siekia 4 284, plotis – 1789, aukštis – 1456, o ratų bazė – 2636 milimetrus.
Automobilio galinės dalies paviršiaus plotas sumažėjo iki 2,21 kvadratinio metro, o oro pasipriešinimo koeficientas – iki 0,275.
Skaitmeninės technologijos
Naujasis prietaisų skydelis ir prie interneto prijungtos pramogų sistemos naujajame „Golf“ susijungia į vieną skaitmeninę sistemą.
Ją papildo lietimui jautrūs mygtukai ir pasirinktinai komplektuojamas priešakinis ekranas, projektuojantis vaizdą ant priekinio stiklo.
Prie interneto automobilis prisijungia naudodamas integruotą „eSim“ ir sąveikauja su tinklo sistemomis bei paslaugomis.
Pavyzdžiui, kadangi veikia interneto ryšys, navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės paskambinti ir rezervuoti staliuką.
Žadama, kad skaitmeninę aplinką pagal savo poreikius galės pritaikyti kiekvienas vairuotojas.
Pirmą kartą kompaktinis automobilis bus komplektuojamas su „Travel Assist“, kuris be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu.
Visi naujosios kartos „Golf“ taip pat galės bendrauti su išore – „Car2X“ technologija surinks informaciją iš 800 metrų spinduliu esančių automobilių ir išmaniosios infrastruktūros tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis.
Aštuonios variklių versijos
Naujasis „Golf“ bus komplektuojamas su benzininiais TSI ir dyzeliniais TDI varikliais, taip pat bus galima rinktis lengvojo hibrido (eTSI) arba iš tinklo kraunamo hibrido („eHybrid“) versijas.
Visi benzininiai ir dyzeliniai modeliai naudos variklį su turbina ir tiesioginiu įpurškimu. Jų galia sieks nuo 90 iki 300 AG. Pirkėjai galės rinktis iš aštuonių variklių versijų.
Pirmieji automobiliai bus komplektuojami su dviem trijų cilindrų 90 arba 110 AG galios, benzininiais ir dviem keturių cilindrų 115 arba 150 AG galios, dyzeliniais varikliais.
Tuo tarpu dyzeliniai TDI bus komplektuojami su dvigubo dozavimo „AdBlue“ sistema. Gamintojo teigimu, tai leis reikšmingai sumažinti išmetamą azoto oksido kiekį.
Žadama, kad TDI variklių sąnaudos bus 17 proc. mažesnės nei pirmtakų.
„Golf“ bus pirmasis „Volkswagen“, kurį bus galima rinktis net iš penkių skirtingų hibridinių versijų.
Šiame modelyje debiutuoja ir 48 V technologija – starteris ir ličio jonų baterija kartu su naujosios kartos TSI varikliu tampa eTSI lengvuoju hibridu.
Gamintojas skelbia, kad tai ne tik leidžia 10 procentų (pagal WLTP) sumažinti degalų sąnaudas, bet ir pagerinti dinamiką startuojant iš vietos
Bus siūlomos trys eTSI versijos – 110, 130 ir 150 AG. Taip pat bus siūlomos dvi iš tinklo kraunamų hibridų versijos – efektyvioji 204 AG galios „eHybrid“ ir sportiškoji 245 AG galios GTE.
Aštuntos kartos „Golf“ išankstiniai užsakymai Lietuvoje prasidės gruodžio mėnesį. Šiam modeliui taikoma penkerių metų garantija: pirmuosius dvejus metus galios be ridos apribojimų, o kitus trejus – iki 100 000 km.