„Kalašnikov“ atgaivino legendinius „Iž“: pristatė elektrinį „Cafe Racer“ motociklą

Automatiniu šautuvu AK garsėjantis didžiausias Rusijos ginklų gamintojas „Kalašnikov“ pristatė jo sukurtą elektrociklą „Iž“.

 „Kalašnikov“ pristatė pirmąjį savo civilinį elektrinį „Iž“ motociklą.<br> Ekrano nuotr.
 „Kalašnikov“ pristatė pirmąjį savo civilinį elektrinį „Iž“ motociklą.<br> Ekrano nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
 „Iž“ elektriniai motociklai buvo kuriami kariuomenei ir policijai, bet gamintojas paruošė ir civilinę versiją. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

Lrytas.lt

Nov 25, 2019, 8:08 PM

„Jo maksimali galia – 50 kilovatų, maksimalus greitis – 100 kilometrų per valandą. Čia sumontuotas ličio jonų akumuliatorius“, – kalbėjo koncerno atstovas Grigorijus Novikovas.

Elektrinius motociklus kompanija pradėjo projektuoti įvertinusi, kad tai – perspektyvus ateities transportas. 

Įkrovimas – per 8 val.

Jo žodžiais, „Iž“ elektrociklo baterijos pilnas įkrovimas užtruks aštuonias valandas. Sukauptos energijos užteks įveikti 100 kilomertrų atstumą.

„Jis priklauso „Cafe Racer“ grupei – lengvų ir galingų motociklų, sukurtų įdomioms ir greitoms kelionėms nedideliais atstumais, daugiausia miestuose“, – sakė „Kalašnikov“ atstovas.

Jis neatskleidė, kada gali būti pradėta „Iž“ elektrociklų serijinė gamyba, tačiau akcentavo, jog kuriamas platus jų modelių spektras – tiek civiliams, tiek ir armijai.

Pristatytas motociklas, anot G. Novikovo, yra prototipas.

Jis pridūrė, kad tokia konstrukcija turi daug privalumų, o vienas iš jų – elektrinis „Iž“ visiškai nekelia triukšmo. 

Gamins, bet nežino kada

G. Novikovas patikino, kad motociklas bus gaminamas serijiniu būdu, tačiau nepatikslino, kada tai įvyks. 

„Koncerno planai, pagal kuriuos iki 2030-ųjų civilinė produkcija turi sudaryti bemaž pusę visos, įgyvendinami kuriant elektromobilius, elektrociklus, elektrines skraidykles“, – akcentavo „Kalašnikov“ atstovas.

Pernai rugpjūtį „Kalašnikov“ pristatė savo „elektrinio supermobilio“ prototipą, kurio dizainas pagal SSRS laikais gamintą hečbeką „Moskvič 412 Iž Kombi“ netrūko sulaukti labai skirtingų vertinimų. 

Nepaisant to, „Kalašnikov“ tada pareiškė šiuo kūriniu mesiąs iššūkį Elono Musko garsiajai elektromobilių gamintojai „Tesla“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.