„Tesla“ fenomenas: po nesėkmingo pikapo pristatymo – 150 tūkt. užsakymų

JAV bendrovės „Tesla“ vadovas Elonas Muskas tviteryje pasigyrė, kad gamintoja sulaukė beveik 150 tūkst. naujojo elektrinio pikapo užsakymų vos per dvi dienas nuo automobilio pristatymo, kuris klostėsi ne taip gerai, kaip tikėtasi.

 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Reuters/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>AFP/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>AFP/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>Gamintojo nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>AFP/Scanpix nuotr.
 „Tesla Cybertruck“ futuristinis išorės dizainas ir kuriozinė situacija per pristatymą neatgrasė potencialių pirkėjų. <br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Nov 25, 2019, 10:45 AM

Milijardierius E. Muskas, vienas iš bendrovės įkūrėjų, futuristinės išvaizdos elektrinį automobilį „Tesla Cybertruck“ pristatė ketvirtadienį per renginį Kalifornijoje, tačiau demonstruojant esą neperšaunamų langų tvirtumą šie sutrūkinėjo.

Po nevykusio pristatymo bendrovės akcijos smuko 6,1 proc., o kritikai nepagailėjo ir kelių ne itin malonių apžvalgų.

Neinvestavo į reklamą

Visgi šeštadienį E. Muskas tviteryje paskelbė, kad „Tesla“ iš būsimų savininkų jau gavo 146 tūkst. užsakymų.

„Jau gavome 146 tūkst. užsakymų „kiberpikapui“, iš kurių 42 proc., pasirinko dvigubą, 41 proc. triguną ir 17 proc. viengubą variklius“, – parašė jis.

Naujoji transporto priemonė susidomėjimo sulaukė net nepaisant to, kad nebuvo investuota į jos reklamą.

Futuristinės išvaizdos pikapas „Cybertruck“ yra padengtas tuo pačiu plieno lydiniu, kurį E. Muskas planuoja naudoti gamindamas raketą „SpaceX Starship“.

Automobilis įsibėgės iki 100 kilometrų per valandą greičio per maždaug 3 sekundes, pareiškė „Tesla“ vadovas.

Užsakiusiems teks laukti

E. Muskas pridūrė, jog pirmojo modelio pradinė kaina bus 39,9 tūkst. JAV dolerių (36 tūkst. eurų), o įkrautas automobilis galės nuvažiuoti iki 400 kilometrų.

Prabangios versijos automobilis galės nuvažiuoti dvigubai didesnį atstumą, o kainuos 69,9 tūkst. JAV dolerių (63 tūkst. eurų).

Nors tiksli data, kad automobiliai nuriedės nuo gamyklos konvejerio neskelbiama, analitikai teigia, kad greičiausiai tai įvyks ne anksčiau kaip 2021 metų pabaigoje.

Taip pat analitikai mano, kad dėl kosminės išvaizdos automobilis vargu ar taps rimtu varžovu populiariausiems „Ford“ ir kitų automobilių gamintojų įprastiems modeliams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.