„Bazinis „Teslos“ konceptas prasilenkia su Europos saugumo filosofija. Nors viduje sėdintys automobilio keleiviai jame jaučiasi saugūs, tai tik iliuzija, kurią sukelia tvirtai atrodantis kėbulas. Norint, kad jis atitiktų visus saugumo reikalavimus reikėtų iš esmės keisti automobilio struktūrą“, – kalbėjo Stefanas Telleris
Per „Cybertruck“ pristatymą buvo demonstruojamas kėbulo tvirtumas, bet būtent tai, pasak eksperto, ir yra viena iš problemų. Avarijos metu deformuodamasis automobilio kėbulas sugeria didelę dalį smūgio, taip apsaugodamas keleivius. Šio elektrinio pikapo atveju smūgio jėga būtų nesugerta, tad visa tektų žmogaus kūnui, o oro pagalvės greičiausiai situacijos smarkiai negelbėtų.
Lygiai taip pat nesaugūs būtų ir pėstieji avarijos atveju. „Automobilio priekis neturi būti per kietas“,- sakė ekspertas.
Automobilių sertifikavimas Europoje ir Amerikoje skiriasi iš esmės. Norint sertifikuoti automobilį Europoje jis turi atitikti virš 50 įvairių standartų, o pačiame procese dalyvauja tiek gamintojas, tiek įgaliotos įmonės, tikrinančios atitikimą. Amerikoje, tuo tarpu, pats gamintojas nustato ar jų automobilis yra tinkamas važinėti gatvėmis ir to pakanka, kad būtų leidžiama jį pardavinėti.
Panašu, kad Elonas Muskas turės gerokai perdaryti savo pikapą jei norės išplėsti jo pardavimus ir į senąjį žemyną.