Patarė, kaip greičiau parduoti automobilį: visų pirma, susirinkite butelius ir saulėgrąžas

Sakoma, kad vyrai laimingais jaučiasi du kartus – nusipirkę automobilį ir jį pardavę. Automobilių ekspertas Matas Buzelis paaiškino, kaip tinkamai paruošti automobilį pardavimui ir kaip sėkmingai jį parduoti.

Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>M.Patašiaus nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Parduodant trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Žinių radijas

Sep 1, 2020, 9:11 AM

– Ar parduodant automobilį svarbu įkelti nuotraukas?

– Viena nuotrauka gali pasakyti daugiau nei tūkstantis žodžių. Nuotrauka yra pirmas dalykas, kuris krinta pirkėjui į akį, todėl rekomenduojama jas daryti kuo labiau tvarkingas. Prieš fotografuojant, visų pirma, reikėtų nusivalyti telefono lęšiuką ir vengti vertikalių nuotraukų.

Automobilį reikia fotografuoti iš kiekvieno kampo, taip pat nufotografuoti jo vidų. Prieš fotosesiją rekomenduoja automobilį nuplauti ir išsiurbti. Tikrai nenorėtumėte, kad perkant automobilį ant kilimėlio mėtytųsi saulėgrąžos arba tušti alaus buteliai.

– Ar svarbu skelbimą iškelti į viršų, kad jis būtų labiau matomas?

– Iš tikrųjų, remiantis statistika, skelbimai, kurie iškelti į viršų, sulaukia gerokai daugiau peržiūrų. Aišku, kuo vartotojai labiau filtruoja savo paiešką, tuo tos žvaigždutės turi mažiau prasmės.

Itin gerai užpildytus skelbimus automobilių skelbimų portalai paskelbia socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje. Šis dalykas prideda dar daugiau peržiūrų, todėl rekomenduojama investuoti daugiau laiko į automobilio aprašymą ir nuotraukas.

– Kiek informacijos apie automobilį svarbu pateikti?

– Lietuvos naudotų automobilių rinkoje turime skaidrumo problemą. Siekiant sudaryti kuo patikimesnį pirkėjo įvaizdį, reikėtų nuoširdžiai aprašyti automobilį: kas su juo gerai arba negerai. Nes vėliau automobilį atmestinai nusipirkę žmonės, nuvažiavę 300 metrų, jį vėl grąžins.

Visada reikia pabrėžti automobilio gerąsias savybes, kad pirkėjas pasirinktų būtent jūsų transporto priemonę. Tiesos sakymas padeda greičiau parduoti automobilį ir taupo laiką.

– Kaip yra su kainomis? Kaip jas reikia nustatyti?

– Kiekvieną parduodamą automobilį reikia vertinti individualiai. Dažniausiai patys geriausi variantai, net ir brangesni, greitai parduodami.

Dažniausiai automobilį parduoda per 13–14 dienų. Aišku, kuo pigesnis automobilis, tuo greičiau jis parduodamas. Natūralu, kad jį gali lengviau nusipirkti statistinis Lietuvos vairuotojas.

Parduodant savo trasporto priemonę reikėtų racionaliai pagalvoti apie realią pardavimo kainą. Blogas pavyzdys yra įdėti gerokai per aukštą kainą ir po trijų mėnesių pradėti ją mažinti. Automobilio skelbimas per ilgai kabo portale ir žmonės pradeda galvoti, kad automobilis yra per prastas.

Vienas žmogus skelbimų portale buvo patalpinęs itin retą automobilį už didelę kainą. Tai buvo pirmos kartos „Honda CRX“ kabrioletas, kurio pasaulyje pagaminta tik 300. Tą automobilį ėmė ir „sudraskė“ norvegai. Reikėtų visada kruopščiai pasidomėti ir pagalvoti, kiek už automobilį gauti yra realu.

– Ar pastebite žmonių lankymąsi skelbimų portaluose iš kitų šalių? Kaip užsieniečiai žiūri į Lietuvą?

– Kas skelbimą pamatys, priklauso nuo to, kiek mes juo pasidalinsime ir kaip mes jį užpildysime. Pirkėjų iš užsienio nėra daug. Būna, kad užsieniečiai įdeda skelbimus ir prašo vėliau avanso iš pirkėjų, todėl reikėtų nepakibti ant sukčių kabliuko.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.