Europos automobilių gamintojų asociacija: chaotiškas „Brexitas“ būtų katastrofa

„Brexitas“ be pasirašyto laisvosios prekybos susitarimo tarp Jungtinės Karalystės (JK) ir ES būtų katastrofa, teigia Europos autopramonės atstovai.

JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>T.Bauro nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>T.Bauro nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>T.Bauro nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>T.Bauro nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Skaraičio nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>V.Skaraičio nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Sep 15, 2020, 2:02 PM

„Derybininkai abiejose pusėse dabar turi imtis visų veiksmų, kad išvengtų „Brexito“ be sutarties pereinamojo laikotarpio pabaigoje“, – sakoma Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) pranešime.

ACEA teigimu, „Brexitas“ be sutarties „visos Europos automobilių sektoriui per penkerius metus kainuotų apie 110 mlrd. eurų dėl sumažėjusios prekybos, o tai sukeltų pavojų darbo vietoms“.

Asociacija paragino ES ir britų derybininkus „kuo skubiau pasiekti susitarimą, kuris užtikrintų nulinius muitus, modernias kilmės taisykles ir leistų išvengti skirtingo prekybos reglamentavimo“.

JK oficialiai išstojo iš ES šiemet sausio 31 d., tačiau iki metų pabaigos galioja pereinamasis laikotarpis, kurio metu JK vis dar priklauso ES bendrajai rinkai ir muitų sąjungai.

Jei iki gruodžio 31 d. nebus patvirtintas naujas prekybos susitarimas, JK ir ES prekiaus pagal Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) taisykles. Jose numatomi 10 proc. tarifo muitai automobiliams ir 22 proc. tarifo muitai vanams ir sunkvežiniams, o tai padidintų kainas gyventojams.

JK autopramonės rinka yra gana didelė, tačiau ji daugiausia orientuota į eksporto rinkas ES. Pernai šalyje buvo pagaminta 1,3 mln. lengvųjų automobilių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.