Vokietijos automobilių rinka pernai patyrė istorinį nuosmukį

Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo, penktadienį parodė duomenys, koronaviruso pandemijai smarkiai nusmukdžius gamybą ir pardavimus.

Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Vokietijos automobilių rinka 2020 metais patyrė didžiausią nuosmukį nuo šalies susivienijimo.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 8, 2021, 2:26 PM, atnaujinta Jan 8, 2021, 2:32 PM

Pasak automobilių federacijos VDA, didžiausioje Europos ekonomikoje praėjusiais metais buvo įregistruota 2,9 mln. automobilių, arba 19 proc. mažiau, o pagaminta 3,5 mln. automobilių, o tai yra žemiausias lygis per 45 metus.

Dėl pastangų sustabdyti koronaviruso pandemiją praėjusių metų pradžioje teko uždaryti nemažai gamyklų, o dėl naujausio karantino, Vokietijoje galiosiančio iki sausio pabaigos, teko užsidaryti ir automobilių pardavimo salonams.

„Manome, kad Vokietijos keleivinių automobilių rinka atsigaus 2021 metais, – sakė VDA vadovė Hildegard Mueller. – Nepaisant to, kol kas prognozuojama, kad labai stiprus ikikrizinis lygis nebus pasiektas dar kurį laiką.“

COVID-19 krizė automobilių rinką nusmukdė iki žemumų, neregėtų nuo šalies susivienijimo laikų. Paskutinis kartas, kai per metus buvo įregistruota mažiau nei 3 mln. automobilių, buvo 1989 m.

Tačiau buvo pastebėtas ir teigiamas ženklas, kadangi 2020 m. gruodį Vokietijoje buvo įregistruota kiek daugiau nei 310 tūkst. automobilių – tai 10 proc. daugiau nei tuo pačiu 2019 m. laikotarpiu.

Vokietijos vyriausybė pernai liepą įvedė laikiną PVM sumažinimą, padariusį „tam tikrą poveikį“ prieš šios priemonės galiojimo pabaigą praėjusių metų pabaigoje, sakė VDA.

Vokietijoje pagamintų automobilių eksportas sumažėjo 24 proc,. iki 2,6 mln. transporto priemonių.

Šių naujienų sulaukta tuo metu, kai Vokietijos gamintojai bando prisitaikyti prie ES emisijų tikslų ir imasi brangaus perėjimo prie elektromobilių gamybos.

H.Mueller sakė, kad pardavimų nuosmukis kenkia aplinkai, kadangi, neatnaujinant automobilių parko, „senesni automobiliai ilgiau išlieka gatvėse“.

Nepaisant to, šalyje vis didėja elektromobilių rinkos dalis, kuri per metus patrigubėjo ir pasiekė 6,7 proc. naujų registracijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?