A. Juknevičius parduoda bolidą, su kuriuo kovojo Dakare: „Esu pasiruošęs derėtis“

Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda savo „Overdrive Hilux“, su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare. Šios transporto priemonės kaina šiuo metu siekia 220 tūkst. eurų, tačiau lenktynininkas sutinka rimtiems pirkėjams kainą šiek tiek sumažinti.

Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Dranginio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>T.Bauro nuotr.
Lenktynininkas Antanas Juknevičius parduoda „Overdrive Toyota Hilux IRS“ automobilį su kuriuo net tris metus lenktyniavo Dakare.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

Jan 27, 2021, 9:24 PM, atnaujinta Jan 27, 2021, 9:24 PM

Skelbimas jau yra patalpintas užsienio portaluose.

Anot pašnekovo, naujas toks automobilis kainavo apie 365 tūkst. eurų, tačiau lenktynininkas pirko šį automobilį ne naują, todėl mokėjo mažiau: „Kai pirkau šį modelį 2018 m. jau buvo naujesnis „Overdrive“ modelis, kurį buvo galima nusipirkti ir už 650 tūkst., bet tokių pinigų tada neturėjome, todėl pirkome seno OTB modelio paskutinę versiją“.

A.Juknevičius sakė, kad kiekvienais metais į transporto priemonę dar papildomai tekdavo investuoti nuo 30 iki 50 tūkst. eurų. Investicijos priklausydavo nuo to, kokio sunkumo būdavo Dakaro ralis.

Pašnekovas minėjo, kad ši kaina, kuri dabar paskelbta interneto svetainėje, yra su pilnu automobilio atnaujinimu, todėl jei kažkas nenorės tokio atnaujinimo, kaina kris ir 20 tūkst. eurų: „Atstatymui reikia daryti visišką greičio dėžės, reduktorių, amortizatorių atnaujinimą. Išrinktas karkasinis rėmas yra visas smėliuojamas ir dažomas. Visą mašiną reikia išrinkti ir vėliau iš naujo surinkti. Tai darome po kiekvieno Dakaro. Šis procesas užima apie porą mėnesių“.

„Gaila atsisveikinti su šia mašina, bet Dakarai pasikeitė, tapo labai greiti. Šis automobilis dabar nebėra toks konkurencingas, nes yra sunkesnis ir ne toks galingas kaip nauji modeliai. Dabar Dakaras toks, kad mažiausiai kas dvejus metus turi keisti automobilį, jei neturi naujausio modelio – viskas...“, – pasakojo A.Juknevičius.

Anot pašnekovo, parduodamas automobilis skirtas finišuoti iki dvidešimtos vietos, tačiau, jei nori artėti prie dešimtuko, reikia modernesnės ir galingesnės mašinos.

Transporto priemonė šiuo metu parduodama užsienio rinkai, tačiau lenktynininkas neslėpė, kad jeigu kažkas iš lietuvių norėtų įveikti Dakarą, tai parduotų ir jiems: „Šis automobilis tinka tiems, kurie nori įveikti Dakarą“.

A.Juknevičius atskleidė, kad automobilio skelbimą įdėjo sekmadienį į tris geriausius pasaulinių lenktyninių automobilių puslapius: „Parduodu jau ne pirmą mašiną. Mano pirmąjį automobilį, su kuriuo mes buvome 2018 m. dvylikti Dakare, nupirko Kipro komanda.

Pardavimas kartais trunka pusę metų, ar net metus. Tai yra specifinė prekė ir reikalingas specifinis pirkėjas, todėl neturiu vilčių, kad per dieną ar savaitę nupirks automobilį“.

Pašnekovas pasakojo, kad pirmiausia pirkėjas dėl mašinos užduoda konkrečius klausimus ir jei ji jam patinka, atskrenda apžiūrėti parduodamos prekės.

Lenktynininkas minėjo, kad jo pažįstamas lenktyninį automobilį pardavinėjo penkis mėnesius, pas jį buvo atskridę net trys mechanikai, kurie visą dieną tikrino parduodamą prekę ir tik tada pirkėjas ją nupirko.

A.Juknevičius neslėpė, kad tikrai sutiks nuleisti derybininkams kainą: „Aš esu pasiruošęs deryboms, tačiau mūsų automobilis yra geros būklės, nes įveikė tik tris Dakarus bei Lenkijos lenktynes“.

A.Juknevičius, minėjo, kad jo automobilis tik dabar plaukia į Marselio uostą iš Saudo Arabijos, todėl jį dirbtuvėse turės tik už poros savaičių.

Svarsto, ką įsigyti

„Kitam Dakarui esu pasižiūrėjęs, ką galėčiau imti, tačiau pirmiausia turime parduoti seną automobilį. Žinome, kokie dabar modeliai rinkoje yra konkurencingi bei atitinkantys techninę specifikaciją.

Šiuo metu esame nusižiūrėję „Mini“ ir „Hilux Overdrive“ automobilius. Viskas priklauso nuo to, už kiek mums tuos modelius pasiūlys. Faktas, kad „Mini“ transporto priemonė patvaresnė, bet jos išlaikymas brangiau kainuoja, o „Hilux Overdrive“ pigiau kainuoja išlaikymas, bet nėra toks patvarus“, – kalbėjo A.Juknevičius.

Lenktynininkas minėjo, kad automobilio pirkimas dar priklauso nuo to, kokias sąlygas pasiūlys gamintojas: „Nei „Mini“ nei „Hilux Overdrive“ negali prižiūrėti be jų inžinieriaus, todėl esi priklausomas nuo gamintojo“.

Pasak pašnekovo, vienerių ar dviejų metų senumo lenktyninio automobilio kainos prasideda nuo 400 tūkst. eurų iki milijono: „Kol kas nežinome savo finansinių galimybių. Jau esu pirkęs automobilį išsimokėtinai. Viskas priklauso nuo ambicijų ir tikslų“.

A. Juknevičius yra vienas labiausiai patyrusių šalies lenktynininkų. 2018-aisiais šis sportininkas organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.