Tai reiškia, kad šį titulą net penkerius metus turėjusi „Volkswagen“ buvo nustumta į antrą vietą. „Toyota“ pranešė, kad praėjusiais metais pardavė 9,53 mln. transporto priemonių ir taip aplenkė 9,3 mln. pardavimų, kuriuos pernai pasiekė bendrovės konkurentė iš Vokietijos.
Japonijos autopramonės milžinė užėmė lyderės poziciją nepaisant to, kad pasauliniai pardavimai pernai nusmuko daugiau nei 10 proc. dėl koronaviruso pandemijos padarinių.
„Nepaisant COVID-19 pandemijos, „Toyota“ gebėjo tęsti įmonės veiklą, įgyvendinus įvairių infekcijos prevencijos priemonių ir bendradarbiavus su partneriais, įskaitant tiekėjus ir pardavėjus“, – sakoma bendrovės pranešime.
„Toyota“ teigė, kad prie bendrovės sėkmės taip pat prisidėjo 10 proc. padidėję pardavimai Kinijoje ir geresni nei tikėtasi veiklos rezultatai spalio-gruodžio mėnesiais. Paskutinis kartas, kai „Toyota“ galėjo pasigirti didžiausiais transporto priemonių pardavimais, buvo 2015 m.