Gamybos kritimas – didžiausias nuo 1984 metų, o jos apimtys pirmąkart nuo 2009-ųjų nesiekė milijono automobilių, pražymima pranešime.
„Šie blogiausi kartos skaičiai atspindi naikinantį pandemijos poveikį JK automobilių pramonei, nes ribojamosios priemonės sukelia paklausos nuosmukį, gamyklų uždarymą, drastišką pajamų mažėjimą“, – sakė SMMT vadovas Mike'as Hawesas (Maikas Houzas).
„Nepaisant to, automobilių pramonė į 2021-uosius žvelgia labai optimistiškai, prasidėjus masiniam skiepijimui, atsiradus aiškumo, kaip prekiausime po brexito su mūsų pagrindine prekybos partnere – Europa“, – pridūrė jis.
Gamyba vietos rinkai pernai krito 30,4 proc. iki 171,9 tūkst., eksportui – 29,1 proc. iki 749 tūkstančių.
Europa išliko pagrindine Britanijoje pagamintų automobilių rinka, tačiau jų tiekimas šiai rinkai sumenko 30,8 proc. iki 400,5 tūkstančio.
„AutoAnalysis“ dabartinėmis prognozėmis, šiemet JK pagamins apytikriai 1 mln. automobilių.