Paskelbė, kuri šalis pirmoji pasaulyje atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais

Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais. Šios šalies valdžia iš pradžių planavo nuo 2030-ųjų nebeleisti šalyje registruoti automobilių su vidaus degimo varikliais.

Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Singapūras, ko gero, taps pirma pasaulio valstybe, kuri atsikratys automobilių su vidaus degimo varikliais.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

„Žinių radijas“

Mar 10, 2021, 8:56 PM

Tačiau neseniai paskelbė, kad Singapūro valdininkai apsigalvojo ir nutarė šį draudimą taikyti nuo 2025-ųjų metų, vos po ketverių metų.

Tiesa, tai nebus totalus draudimas – iš pradžių tiesiog nebus leidžiama registruoti tokių automobilių, tačiau jau užregistruoti galės važinėti šalies keliais. Tuo pat metu nebus draudžiama į šalį įvažiuoti ir užsienyje registruotoms mašinoms.

Kaip rašo naujienų agentūra „Bloomberg“, šiuo metu šalyje trys procentai lengvųjų mašinų yra dyzelinės, tačiau jos dažniausiai tarnauja kaip taksi automobiliai, mat Singapūre praktiškai kas antras taksi automobilis yra dyzelinis.

Aišku, tarp sunkvežimių visiškai vyrauja dyzeliai. Ir, beje, sunkvežimiams būsimi apribojimai kol kas nebus taikomi, nes elektra varomų sunkvežimių rinkoje praktiškai neegzistuoja.

Per artimiausius metus Singapūre ketinama įrengti mažiausiai 60 tūkst. elektromobilių krovimo stotelių. Du trečdaliai jų bus įrengtos visiems prieinamose vietose, o trečdalis bus įrengtos privačiose parkavimo vietose.

Kontroliuoti visą šį, kol kas palyginti neįprastą, elektros ūkį turės atskira naujai kuriama institucija. Jos užduotis bus pasiekti, kad iki 2040-ųjų metų šalyje visas automobilių parkas taptų varomas tik elektros.

Negana to, ši institucija turės vystyti saulės elektrines bei per artimiausius metus šalyse pasodinti ne mažiau kaip milijoną medžių, dar labiau išvystyti geležinkelio transportą ir dviračių takus.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.