Tačiau neseniai paskelbė, kad Singapūro valdininkai apsigalvojo ir nutarė šį draudimą taikyti nuo 2025-ųjų metų, vos po ketverių metų.
Tiesa, tai nebus totalus draudimas – iš pradžių tiesiog nebus leidžiama registruoti tokių automobilių, tačiau jau užregistruoti galės važinėti šalies keliais. Tuo pat metu nebus draudžiama į šalį įvažiuoti ir užsienyje registruotoms mašinoms.
Kaip rašo naujienų agentūra „Bloomberg“, šiuo metu šalyje trys procentai lengvųjų mašinų yra dyzelinės, tačiau jos dažniausiai tarnauja kaip taksi automobiliai, mat Singapūre praktiškai kas antras taksi automobilis yra dyzelinis.
Aišku, tarp sunkvežimių visiškai vyrauja dyzeliai. Ir, beje, sunkvežimiams būsimi apribojimai kol kas nebus taikomi, nes elektra varomų sunkvežimių rinkoje praktiškai neegzistuoja.
Per artimiausius metus Singapūre ketinama įrengti mažiausiai 60 tūkst. elektromobilių krovimo stotelių. Du trečdaliai jų bus įrengtos visiems prieinamose vietose, o trečdalis bus įrengtos privačiose parkavimo vietose.
Kontroliuoti visą šį, kol kas palyginti neįprastą, elektros ūkį turės atskira naujai kuriama institucija. Jos užduotis bus pasiekti, kad iki 2040-ųjų metų šalyje visas automobilių parkas taptų varomas tik elektros.
Negana to, ši institucija turės vystyti saulės elektrines bei per artimiausius metus šalyse pasodinti ne mažiau kaip milijoną medžių, dar labiau išvystyti geležinkelio transportą ir dviračių takus.