Per pandemiją išaugo „Lamborghini“ pelnas: tuo nustebinti net patys gamintojai

„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant Italijos gamyklos uždarymo dviems mėnesiams pandemijos metu, rašo BBC.

„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
„Lamborghini“ pelningiausi metai buvo 2020 m., nepaisant dviejų mėnesių Italijos gamyklos uždarymo pandemijos metu.<br>www.pixabay.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2021-03-29 10:36

„Mes buvome nustebinti“, – teigė „Lamborghini“ įmonės generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas.

Nors pardavimai buvo šiek tiek mažesni nei praėjusiais metais, „Lamborghini“ pardavė brangesnius, individualiai pritaikytus superautomobilius, o tai padidino įmonės pelną.

Kinija šiais metais sulaukė daug paklausos ir aplenkė Vokietiją, kuri pagal rinkos dydį liko antra.

Naujasis „Lamborghini“ sportinis automobilis (visureigis) vadinasi „Urus“. Jis sulaukė nepaprasto pasisekimo – praėjusiais metais jo pardavimai visame pasaulyje sudarė 59 proc. 

„Kalbėdami apie investicijas ir pajamas, automobilis „Urus“ mums suteikia ramybės, o uždarbis suteikia pasitikėjimo, nes galime iš naujo investuoti į ateitį“, – pridūrė S.Winkelmannas.

Automobilių gamintojas, priklausantis „Volkswagen“, 2020 m. visame pasaulyje pardavė 7 430 automobilių, o 2019 m. – 8 250, todėl liko antroje vietoje.

Tačiau „Lamborghini“ gavo didelių pajamų iš labai pelningų „ribotų specialių serijų“ modelių. 2021 m. klientų užsakymų turime devyniems mėnesiams, – sakė S.Winkelmannas. – Taigi į 2021 metus žiūrime gana teigiamai“.

Portalui CNBC jis sakė: „Tai šiek tiek panašu į akcijų rinkas: pirkėjo nuotaika pakili. Jie negali kantriai laukti, kol vėl mėgausis gyvenimu“.

Elektromobiliai ir Kinija

Tikimasi, kad Kinija šiais metais taps antra pagal dydį bendrovės rinka, kuri pirmą kartą pakeis Vokietiją. JAV yra didžiausia „Lamborghini“ rinka, 2020 m. pristatė 2 224 automobilius.

Didžiausias „Lamborghini“ iššūkis yra išmetamųjų teršalų kiekio reglamentavimo visame pasaulyje griežtinimas ir perėjimas prie elektrinių transporto priemonių. „Lamborghini“ nepranešė apie elektrinio superautomobilio planus, tačiau apie naujienas gali paskelbti balandžio mėnesį.

„Mes taip pat turime numatyti savo klientų ir entuziastų norų pasikeitimą. Tai labai svarbus įvykis super sportiniams automobiliams, kur reikia numatytį ateitį“, – pridūrė S.Winkelmannas.

Reaguodamas į spėliojimus, kad „Volkswagen“ gali pralenkti „Lamborghini“, S.Winkelmannas teigė, kad „Volkswagen“ puikiai dera su „Lamborghini“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.