Paaiškėjo TOP 5 lietuvių mėgstamiausi automobilių gamintojai

Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus, bet ir į praktiškumą – domisi patogumu, vertina garso izoliaciją bei, svarbiausia, atsižvelgia į išlaikymo kaštus.

Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>T.Bauro nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>T.Bauro nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>lrytas.lt nuotr.
Automobilių pardavėjai pastebi, jog pirkėjai vis dažniau dėmesį atkreipia ne tik į prabangių automobilių prekinius ženklus.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jul 22, 2021, 6:39 PM, atnaujinta Jul 22, 2021, 6:39 PM

Anot automobilių pardavimo eksperto Pauliaus Valiukėno, pastaruoju metu į populiariausiųjų bei daugiausiai dėmesio sulaukiančių automobilių sąrašą patenka ne tik švedų „Volvo“, vokiškos kokybės etalonai „Volkswagen“, „Opel“ bei „BMW“, bet ir Čekų „Škoda“.

Naudotais automobiliais prekiaujančios bendrovės „Longo LT“ vadovo P. Valiukėno teigimu, vieno bendro atsakymo, kuris automobilio gamintojas yra pats geriausias, nėra, tačiau galima pastebėti tendenciją, jog pirkėjų dėmesys tebekrypsta į laiko patikrintus, kokybiškus automobilius, dažniausiai su dyzeliniu varikliu.

Remiantis bendrovės duomenimis, nuo praėjusių metų sausio mėnesio pirmoje vietoje tarp dažniausiai parduodamų automobilių be konkurencijos išliko „Volvo“ (19 proc.), antroje vietoje – „Volkswagen“ (13 proc.), trečioje puikuojasi „Opel“ (12 proc.), ketvirtoje – „Škoda“ (9 proc.), o penktoje – „BMW“ (7 proc.).

Pasak automobilių pardavimų eksperto, pirkėjai, prieš įsigydami transporto priemonę, pradžioje nuodugniai domisi jos patvarumu, saugumą užtikrinančiomis papildomomis technologijomis bei degalų sąnaudomis, taip įvertindami kainos bei kokybės sąryšį.

Anot jo, šio aspekto svarba labiausiai vertinama tarp pirkėjų besidairančių „Volvo“ markės automobilių.

„Volvo“ automobilių savininkų portrete puikuojasi šeimos bei ramesnį gyvenimo būdą propaguojantys vairuotojai. Šis prekinis ženklas pasaulyje dažnam pirkėjui asocijuojasi su gausiu paketu naudų, kurios dėl itin patogių sėdynių apima ne tik kokybę ir komfortą, bet ir patikimumą bei saugumą, kadangi net ir naudotuose šio prekinio ženklo automobiliuose yra montuojamos pažangios technologijos saugančios keleivius nuo eismo įvykių keliamų pavojų“, – pažymi P. Valiukėnas, pridurdamas, jog šie automobiliai pagrįstai vertinami ir dėl talpios bagažinės bei erdvaus salono.

P. Valiukėnas pastebi, jog lietuviai dėmesio nestokoja ir „Volkswagen“ markės automobiliams, kurie yra ne tik liaupsinami dėl komforto, bet ir prilyginami kokybės etalonui.

Tai visų laikų dėl patvarumo, nebrangaus išlaikymo ir ergonomikos lietuvių vertinama transporto priemonė: „Pripažinkime, juk žemos eksploatacijos sąnaudos bei net ir naudotuose automobiliuose naudojamos pažangios saugumo sistemos yra vieni kertinių aspektų, galinčių nulemti galutinį kliento sprendimą įsigyti vieną ar kitą transporto priemonę.“

Trečioje vietoje – „Opel“ prekinio ženklo automobiliai. Pasak automobilių pardavimų specialisto, ši markė pirkėjus žavi konservatyvumu, brandumu, mažomis eksploatacijos sąnaudomis, nebrangiu „kasko“ draudimu, dinamiškomis važiavimo savybėmis bei puikia garso izoliacija.

Nuo praktiškumu besipuikuojančių transporto priemonių sąrašo neatsilieka ir „Škoda“. Koncerno gaminami modeliai yra žinomi visame pasaulyje dėl jų patikimumo, ilgaamžiškumo, malonaus valdymo ir palyginti mažų sąnaudų: „Škoda“ automobilių savininkų gama plati.

Šios transporto priemonės automobiliai yra pripažįstami tiek fizinių, tiek juridinių asmenų – leidžiantis į kelionę su šeima arba verslo reikalais. Be to, šie automobiliai ilgainiui užsitarnavo mažiausiai priežiūros reikalaujančių automobilių reputaciją.“

Stebėtina, bet paskutinėje sąrašo vietoje – bavariškas „BMW“, kuris dažniau įsivaizduojamas kaip vos teises išsilaikiusio jaunuolio transporto priemonė, tačiau už jo vairo vis dažniau sėda ir vidutinio bei vyresnio amžiaus vairuotojai.

„Vairuotojai vertina ne tik technines charakteristikas, kuriose dažnai pabrėžiama automobilio galia, bet ir komfortišką saloną, pasižymintį gausiu patogumų rinkiniu – el. valdomomis bei šildomomis sėdynėmis, kelių klimato zonų kontrole bei pažangiomis saugumo sistemomis“, – pažymi P. Valiukėnas, pridurdamas, jog nepaisant šių privalumų, pastaroji markė gerokai praranda savo pozicijas, kadangi lietuviai vis dažniau vietoje madingų ir prabangių markių renkasi kur kas praktiškesnius automobilius.

Anot jo, tai pirkėją ne tik apsaugo nuo galimų rizikų, bet ir suteikia garantiją, jog automobilio gedimo atveju, šis turės teisę skųsti pardavėją ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus. Tai pagrindiniai dokumentai, kuriuos be išimties gali suteikti kiekvienas sertifikuotas automobilių pardavėjas.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.