Naujasis „Renault Arkana E-Tech Hybrid 145“ – visiškai fenomenalus

Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus. Iki 80 proc. važiavimo laiko mieste nuvažiuojama elektriniu režimu, o degalų sąnaudos sumažėja iki 40 proc.

​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
​Inovatyvus „full-hybrid E-TECH“ variklis palaikomas 230 V 1,2 kWh traukos akumuliatoriaus.<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 23, 2021, 3:16 PM, atnaujinta Jul 23, 2021, 3:17 PM

Automobilio nuvažiuojamas atstumas naudojant elektrinį režimą: iki 3 km Sąnaudos 4,8 l/100 km, išmeta 108 g CO2/km.

Naujas „1.3 TCe 160“ variklis su 12 V mikrohibridine sistema

160 AG „1,3 TCe“ variklio versijose įdiegta 12 V mikrohibridinė sistema. Degalų sąnaudos sumažėja iki 8 proc., CO2 emisija sumažėja 8,5 proc. Sąnaudos: 5,7 l/100 km, CO2 emisija – 130 g/km4.

Nuo pat pasirodymo Europos rinkoje, „Renault Arkana“ modelį įsigijo jau daugiau nei 10 000 klientų

Naujasis „Renault Arkana“ savo pavidalu laužo visus jo segmente priimtus standartus, derindamas akivaizdžius prieštaravimus. Tipiškas ir erdvus, sportiškas ir komfortabilus – pirmasis „SUV coupe“ demonstruoja savo 100 proc. hibridinį pobūdį.

Sukeliantis emocijas pažangių technologijų gausa, taupantis energiją ir vis mažiau teršiantis aplinką CO2, jis visais atžvilgiais fenomenalus. Naujasis „Renault Arkana“ yra 100 proc. hibridinis automobilis, gaminamas elektrifikuota versija. Dabar jį galima įsigyti su naujuoju „E-TECH 145“ hibridiniu varikliu. Papildoma naujovė – 160 AG „1,3 Tce“ benzininis variklis su 12 V mikrohibridine sistema.

Užtikrina pranašumą

Šių metų kovo mėn. Europoje pristatytas naujasis „Renault Arkana“ – dabar prieinamas su „E-TECH 145“ hibridiniu varikliu, kuris ekologiškesnis, sunaudoja mažiau energijos ir suteikia maksimalų vairavimo malonumą.

Naujojo „Renault Arkana“ „full hybrid“ variklis su 1,2 kWh 230 V traukos akumuliatoriumi vairuotojui siūlo visus elektrinės pavaros privalumus, nereikalaudamas automobilio jungimo prie elektros tinklo.

Išskirtinio dizaino, erdvaus salono, inovatyvių „SUV“ technologijų automobiliu elektriniu režimu mieste galima nuvažiuoti iki 80% vairavimo laiko, mėgaujantis tyliu važiavimu, komfortu ir žaibišku variklio reagavimu. Priklausomai nuo sąlygų, automobilio nuvažiuojamas atstumas važiuojant elektriniu reżimu gali siekti 3 km.

Revoliucinė „E-TECH“ technologija, gauta tiesiai iš „Formulės 1“ lenktynių, novatoriški sprendimai gerinant automobilio aerodinamiką, ypač turint omeny SCx koeficientą (0,72), kuris 25 proc. geresnis nei standartinių visureigių, naujajam „Renault Arkana E-TECH 145“ leidžia sunaudoti tik 4,8 l/100 km5 ir sumažinti emisijų išmetimą iki 108 g CO2/km.

Naujajame „Renault Arkana“ įrengtas erdvus salonas. Šiame 4,57 m ilgio „SUV coupe“ sumontuota „E-TECH“ hibridinė sistema. Automobilio kompaktiška konstrukcija leidžia išlaikyti erdvų interjerą.

Be to, sportinėje „Renault Arkana“ „RS Line“ versijoje standartiškai montuojama pavarų perjungimo „shift-by-wire“ valdymo svirtis, dar vadinama elektroniniu perjungikliu.

Naujas variklis

Be hibridinio variklio „E-TECH 145“, „Renault Arkana“ siūlo naują „1,3 Tce“ benzininį variklį su 12 V mikrohibridinės sistemos palaikymu. Šis komplektas – tai ekonomiškumo, lankstumo ir vairavimo malonumo sinonimas.

Po šių metų kovo mėnesį pristatytos „Tce 140“ versijos, šiandien į rinką tiekiamas kitas, dar patrauklesnis pasiūlymas – „Arkana“ su 12 V mikrohibridine sistema. Naujos versijos 1,3 l variklis išvysto 160 AG galią, esant vos 5,7 l/100 km6 degalų sąnaudoms ir CO2 emisijai neviršijančiai 130 g/km.

12 V mikrohibridinė technologija suteikia specifinių pranašumų – leidžia iki 8 proc. sumažinti vidutines degalų sąnaudas bei 8,5 proc. sumažinti CO2 išmetimo lygį.

Renault Arkana“ taiko dar vieną naujovę, ty. „Sailing Stop“ funkciją, prieinamą visose „TCe 140“ ir „TCe 160“ variklių versijose. Galima ją įjungti arba išjungti naudojant „Multi Sense“ sistemą („My Sense“ arba „Eco“ režimu). Šis prietaisas leidžia papildomai net 4 gramais sumažinti išmetamą CO2 kiekį, veikdamas perjungiant pavaras į neutralią padėtį stabdymo metu, esant greičiui nuo 30 iki 140 km/val.

Sėkmė rinkoje

2021 m. kovo mėnesį į rinką išleistas „Renaut Arkana“ yra unikalus pasiūlymas kupė visureigių segmente. Iki šiol Europos rinkoje šį automobilį įsigijo daugiau nei 10 000 pirkėjų.

Be abejo, šio modelio sėkmę taip pat lemia ir naujieji „E-TECH 145“ ir „1,3 Tce 160“ varikliai su 12 V mikrohibridine sistema.

Renault Arkana“ puikiai iliustruoja „Naujosios bangos“ proveržį, kurios esmė: užkariauti C segmentą, vadovaujantis moderniomis idėjomis.

Modernaus tipo, „gyvenimo pilnatvę užtikrinantis“ automobilis, kuris dėl jame sutelktos energiją taupančios ir prieinama kaina gaunamos E-TECH technologijos, leis veiksmingai populiarinti elektromobilumą.“ – sakė Francois Laurent, Arkana programos direktorius.

 

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.