Įvardijo, kaip keitėsi elektromobilių kainos – kur jie pigiausi?

„Jato dynamics“ paskelbė tyrimą, analizuojantį, kaip keitėsi elektromobilių kaina ir rinkos dalis įvairiuose pasaulio regionuose.

Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Per pirmą ši​ų metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.<br>www.pixabay.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 29, 2021, 2:06 PM, atnaujinta Aug 29, 2021, 2:06 PM

Jeigu prieš 10 metų elektromobiliai buvo visiška egzotika – per pasaulį jų buvo parduota vos 50 tūkst., tai per pirmą šių metų pusmetį elektromobilių pardavimai viršijo 1,6 milijono.

Manoma, kad per šiuos metus pavyks parduoti net keturis milijonus elektromobilių – dvigubai daugiau negu pernai. Didžiausia rinkaKinija. Kinai be konkurencijos pirmauja. Šioje šalyje per pirmą pusmetį buvo parduota daugiau kaip milijonas tokių mašinų.

Tiesa, Kinijos rinkos dalis linkusi mažėti. Jeigu anksčiau valstybė skirdavo net iki 8 tūkst. eurų subsidijų naujam elektromobiliui, šiemet jos tesiekia 3 tūkst., o kitais metais mažės dar dešimtadaliu.

Pigiausią elektromobilį Kinijoje galima nusipirkti vos už 3 700 eurų. Europoje pigiausias kainuoja beveik 16 tūkst., Amerikoje – net 25 tūkst. eurų.

Per 10 metų Kinijoje elektromobilių vidutinė kaina nukrito dvigubai – buvo virš 40 tūkst., o dabar – vos 22 tūkst. eurų.

Europoje ir Amerikoje elektromobiliai brango. Europoje per dešimt metų vidutinė elektromobilio kaina pašoko nuo 34 iki 43 tūkst. eurų, o Amerikoje nuo 26 iki 36 tūkst. eurų.

Šiose rinkose elektromobiliai vis dar yra prabangūs, kai Kinijoje vyrauja kompaktiški ir kuo pigesni variantai.

Kinijoje vidutinė elektromobilio kaina tapo mažesnė už vidutinę automobilio su vidaus degimo varikliu kainą. O Europoje ir Amerikoje šis skirtumas yra toli gražu ne elektromobilio naudai.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.