Išsiaiškino: siūlomą naują automobilių taršos mokestį palaiko tik turtingesni miestiečiai

Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio, rodo naujausia LRT užsakymu atlikta apklausa.

Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nei pusė gyventojų nepalaiko siūlomo naujo automobilių taršos mokesčio.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 21, 2021, 8:31 AM, atnaujinta Oct 21, 2021, 8:31 AM

Kaip ketvirtadienį skelbia portalas lrt.lt, rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ rugsėjo 24 – spalio 17 dienomis atliktos apklausos duomenimis, apskritai tokiam mokesčiui nepritaria 56 proc. apklaustųjų, 33 proc. teigia, kad toks mokestis yra reikalingas, o 12 proc. nurodė neturintys nuomonės.

Palankiau mokestį vertino moterys (38 proc.) nei vyrai (27 proc.), taip pat jauniausi 18–24 metų bei 65-erių bei vyresni žmonės. Mažiausią palaikymą išreiškė 45–54 metų Lietuvos gyventojai.

Miestiečiai mokestį taip pat vertina palankiau, nei gyventojai kaimiškose vietovėse: atitinkamai palaikymas siekia 38 proc. ir 21 procentą. Vilniuje jam pritartų beveik pusė apklaustųjų. Mokesčiui labiau pritaria aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą turintys, aukštesnes pareigas užimantys ir didesnes pajamas gaunantys asmenys.

Iš viso apklausoje dalyvavo 1000 pilnamečių, beveik 800 jų apklausti telefonu, likusieji – internetu. Apklausos dalyvių buvo teiraujamasi, kaip jie vertina siūlymą nuo 2023 metų taikyti metinį taršos mokestį automobilių savininkams.

Aplinkos ministerija siūlo keisti automobilių taršos apmokestinimą – didinti registracijos mokestį bei įvesti naują naudojimo mokestį – jis būtų mokamas kasmet nuo 2023-ųjų. Taršos mokesčiu planuojama apmokestinti tik į Lietuvą įvežamus automobilius ir pirmą jų registraciją.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.