Lustų krizė tęsiasi, tačiau kai kurios kompanijos augina savo prekinių ženklų vertę: kuris 2021 m. pabrango labiausiai?

Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.

Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>lrytas.lt fotomontažas
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>lrytas.lt fotomontažas
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>T.Bauro nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>T.Bauro nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Pandemija ir lustų krizė tęsiasi, bet kai kurioms kompanijoms pavyksta auginti savo prekinių ženklų vertę neįtikėtinais tempais.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Nov 3, 2021, 2:03 PM

Štai „Ferrari“ prekės ženklo vertė per 2021-uosius padidėjo 12 proc., „Audi“ – 8 proc., „Volkswagen“ – 9 proc. Ir tai – neblogas augimas. Aišku, tokie prekiniai ženklai, kaip „Netflix“ (19 proc. ir „Youtube“ (21 proc.) naminių pramogų amžiuje brango labiau.

Panašių augimu gali pasidžiaugti ir namų elektronikos, farmacijos, valymo chemijos sektoriai. Bet labiausiai paaugo „Tesla“.

„Tesla“ prekės ženklo vertė per 2021-uosius padidėjo net 184 proc. Tai – geriausias rodiklis ne tik automobilių sektoriuje, bet ir apskritai. Lyginant su 2020-aisiais metais, brangiausių prekės ženklų sąrašuose „Tesla“ palypėjo per 26 pakopas ir dabar yra patogiai įsitaisiusi 14 vietoje. „Tesla“ prekės ženklas yra vertinamas 36,3 milijardais dolerių.

Brangiausi prekės ženklai pasaulyje yra „Apple“, „Amazon“, „Microsoft“, „Google“, „Samsung“. Ir „Tesla“ nuo jų atsilieka labai daug, bet toks augimas „Tesla“ greit pavers vertingiausia automobilių marke.

Kol kas vertingiausias automobilių prekės ženklas priklauso „Toyota“ – ši markė vertinama 54,1 milijardais dolerių. „Mercedes-Benz“ (50,9 milijardai) ir BMW (41,6 milijardai) atsilieka nedaug, bet „Tesla“ jas gali pavyti labai greitai.

Reitingą sudariusi „Interbrand“ pabrėžia, kad prie puikių „Tesla“ rezultatų prisideda kompanijos aktyvumas socialiniuose tinkluose, ambicingi produktų pristatymai ir lyderystė augančiame elektromobilių sektoriuje.

Aišku, „Tesla“ vardas nėra parduodamas, bet tokie reitingai ir ypač augimas rodo bendrą kompanijos poziciją. „Tesla“ seniai nebėra automobilių pramonės naujokas – tai yra viena vertingiausių markių pasaulyje. Ir ja žymint skirtingus produktus galima uždirbti labai daug.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.