Keltai nebeplukdo Rusijos ir Baltarusijos vilkikų

Matyt, dabar sunku būtų rasti ekonomikos sektorių, kurio neveiktų karas Ukrainoje. AB „DFDS Seaways“ taip pat ne išimtis. Jos vykdomojo direktoriaus Jono Nazarovo teigimu, DFDS atsisakė rusiškos ir baltarusiškos kilmės produktų ir prekių savo keltuose, bendrovės laivais nebekeliami rusiškos ir baltarusiškos registracijos vilkikai ir puspriekabės.

J. Nazarovas atsakė, kad keltai yra padidintos saugos objektai, kuriems taikomi bendrieji ir specifiniai saugos reikalavimai.<br>M.Vizbelio nuotr.
J. Nazarovas atsakė, kad keltai yra padidintos saugos objektai, kuriems taikomi bendrieji ir specifiniai saugos reikalavimai.<br>M.Vizbelio nuotr.
J. Nazarovas atsakė, kad keltai yra padidintos saugos objektai, kuriems taikomi bendrieji ir specifiniai saugos reikalavimai.<br>www.ve.lt nuotr.
J. Nazarovas atsakė, kad keltai yra padidintos saugos objektai, kuriems taikomi bendrieji ir specifiniai saugos reikalavimai.<br>www.ve.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Dalia Bikauskaitė

Mar 17, 2022, 1:59 PM

„Įvedus sankcijas, įmonėms stabdant prekybą su Rusija ir Baltarusija, trūkinėjant tiekimo grandinėms, būtų naivu tikėtis stabilumo. Krovinių srautai dėl karo Ukrainoje veikiamos ekonomikos rodo neigiamas tendencijas.

Mes netikriname krovinių turinio, tačiau kol kas nematome didelių pokyčių, išskyrus tai, kad keltuose nebeliko rusiškos ir baltarusiškos registracijos vilkikų ir puspriekabių“, – „Vakarų ekspresui“ sakė „DFDS Seaways“ vykdomasis direktorius J. Nazarovas.

Anot jo, nepaisant tam tikrų svyravimų, bendrasis keltų apkrovimas balansuoja ties praeitų metų lygiu.

Paklaustas, ar dėl karo Ukrainoje keltuose nesiimama kokių nors papildomų saugumo priemonių, J. Nazarovas atsakė, kad keltai yra padidintos saugos objektai, kuriems taikomi bendrieji ir specifiniai saugos reikalavimai, įskaitant ir po rugsėjo 11-osios teroristinio akto įvestą ISPS kodeksą. Jo teigimu, jokios papildomos priemonės šiuo metu bendrovės keltuose nėra būtinos.

Dar juntamas pademijos poveikis „Nors matome teigiamų tendencijų, keleivių srautai vis dar yra veikiami pademijos ir dar neatsistatė iki priešpandeminio lygio“, – konstatuoja „DFDS Seaways“ vadovas.

Beje, keltuose ir toliau reikalaujama dėvėti kaukes, laikytis higienos – plauti ir dezinfekuoti rankas, laikytis atstumo, savitarnos restoranuose maistas vis dar serviruojamas keleivius aptarnaujančio personalo, tačiau Švedijai ir Lietuvai panaikinus tam tikrus ribojimus, nebereikalaujama įsodinimo metu pateikti kelionės deklaracijų, skiepų ar testavimo sertifikatų.

Nebėra prievolės reikalauti skiepų ar testavimo sertifikatų ir iš vykstančiųjų į Vokietiją – visų dėl pandemijos reikalaujamų dokumentų patikra rūpinasi pati Vokietija.

Keleivių kontingentas nepasikeitė Pasak J. Nazarovo, keleivių kontingentas išliko nepakitęs. Šaltuoju metų laiku keltais daugiausiai naudojasi į darbus arba smulkiojo verslo reikalais vykstantys žmonės. Šiltuoju metu laiku dėl pandemijos reikšmingai sumažėjo turizmo tikslais keliaujančių keleivių skaičiai.

„Sunku pasakyti, kaip Ukrainos konfliktas, infliacija ir kiti ekonominiai sunkumai paveiks poilsio keliones šiemet“, – nesiima prognozuoti J. Nazarovas.

Paklaustas, ar dėl išaugusių energetinių resursų kainų bus didinamos ir keltų bilietų kainos, „DFDS Seaways“ vadovas atsakė: „Kainų korekcijos atliekamos kiekvienais metais, išskyrus vadinamąją kuro priemokos dedamąją, kuri, priklausomai nuo degalų kainų rinkoje, koreguojama – mažinama arba didinama – kas mėnesį.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.