Su pertrūkiais dar dirba Kaliningrade veikianti „Autotor“, kur gaminami „Hyundai“ ir „Kia“ automobiliai bei „Mazda“ gamykla Vladivostoke. Net rusiškų „Žigulių“ gamykla savo darbą nutraukė ir žada pratęsti nebent balandžio pabaigoje, tačiau kol kas neaišku kaip, nes daugelio komplektuojančių dalių trūksta.
Rusai net leido gaminti variklius „EURO 0“, iš esmės tai reiškia, kad „Žigulius“ rusai galės gaminti kone su karbiuratoriais ir be elektronikos, kuri būdavo tiekiama iš užsienio.
Neseniai apie savo galutinį pasitraukimą iš šios rinkos paskelbė „General Motors“ ir „Stellantis“. Rusijoje jie iki šiol vis dar gamino „Citroen C4“, „Peugeot 408“ bei komercinius „Peugeot Citroen“, „Opel“ ir „Fiat“ modelius. Iki šiol gamykla veikė puse kojos, kol buvo detalių, tačiau jos baigėsi ir darbas buvo nutrauktas.
Iš padangų gamintojų, kalbant apie tarptautinius gamintojus iš Rusijos, rinkos nepasitraukė vienintelis „Nokian“, kuris tyliai ir ramiai gamina rusams padangas.
„Reuters“ pranešė, kad šią savaitę apie savo gamyklos darbo atnaujinimą paskelbė ir „Continental“. Tiesa, tik laikinai. Anot pranešimo, kad patenkintų rusiškų gamyklų reikalavimus, kurių jie turi laikytis pagal sutartis, jog negautų teismo ieškinių.
Rusijoje savo gamyklų darbą sustabdė „Bridgestone“, „Michelin“, „Pirelli“ ir „Yokohama“.