Socialdemokratai prašo Vyriausybės gelbėti susisiekimo sektorių

Opozicinė Socialdemokratų partija ragina premjerę Ingridą Šimonytę ir Laisvės partijos deleguotus ministrus nedelsiant ieškoti sprendimų susisiekimo sektoriui gelbėti.

Geležinkelio stotis, Palemonas, traukinys, traukiniai, keleiviai, "Lietuvos geležinkeliai"<br>M.Patašiaus nuotr.
Geležinkelio stotis, Palemonas, traukinys, traukiniai, keleiviai, "Lietuvos geležinkeliai"<br>M.Patašiaus nuotr.
Geležinkelio stotis, Palemonas, traukinys, traukiniai, keleiviai, "Lietuvos geležinkeliai"<br>M.Patašiaus nuotr.
Geležinkelio stotis, Palemonas, traukinys, traukiniai, keleiviai, "Lietuvos geležinkeliai"<br>M.Patašiaus nuotr.
lietuvos geležinkeliai, lentvaris, lentvario traukinių stotis, traukinys, vagonas<br>J.Stacevičiaus nuotr.
lietuvos geležinkeliai, lentvaris, lentvario traukinių stotis, traukinys, vagonas<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 3, 2022, 3:45 PM

Pasirodžius pranešimams, kad „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi atleisti tūkstančius darbuotojų, socialdemokratų lyderė Vilija Blinkevičiūtė įspėja, kad „toks žmogiškųjų išteklių švaistymas – ne išeitis“.

„Susisiekimo sektorius – uostas ir geležinkeliai – dėl rekordiškai sumažėjusių krovinių srauto patiria dar neregėtą krizę. Masinis darbuotojų išvarymas – tai ne sprendimas. Esu įsitikinusi, kad valstybės pareiga, ypač krizės metu, kurti ir išlaikyti darbo vietas.

Nematau politinės valios žmones perkvalifikuoti, pasiūlyti darbus kitose valstybės valdomose įmonėse. Ne, pasirodo, patogiau tiesiog juos imti ir išmesti. Bet štai, kai iškyla klausimas dėl ministrų atleidimo, valdantiesiems netrūksta išradingumo ir idėjų, kaip to išvengti“, – pažymi V. Blinkevičiūtė.

Socialdemokratų Seimo frakcijos seniūnas Gintautas Paluckas atkreipia dėmesį į pačių darbuotojų įspėjimus, kad išvarius tūkstančius darbuotojų, nebeaišku, kas ir kaip užtikrins kelių saugumą.

„Sulaukiame signalų, kad po tokio masinio darbuotojų išmetimo neaišku, ar užteks žmonių kelių saugumui ir priežiūrai užtikrinti ir kiek darbuotojų prireiks, jeigu per Lietuvą iki Klaipėdos uosto bus vežami grūdai iš Ukrainos. Užsimota tiek, kad šitaip nustekenti geležinkeliai nebegalės normaliai funkcionuoti.

Situacija brendo seniai – dar vasarą buvo kreiptasi į susisiekimo ministrą bei Valstybės kontrolę dėl infrastruktūros būklės ir traukinių saugumo, o tuomet tokių bėdų su dirbančiu personalu nebuvo.

Vyriausybė nepasiruošusi atremti susisiekimo sektoriaus krizės, nėra planų dėl naujų rinkų, darbuotojai metami į gatvę, kai darbų – nors vežimu vežk“, – piktinasi G. Paluckas.

„Lietuvos geležinkeliai“ balandžio pabaigoje pranešė, kad ketina atleisti maždaug 2 tūkst. darbuotojų. Darbuotojų išeitinėms išmokoms, anot bendrovės, bus skirta 6 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.